Aanbieding van de maand september: bedrukte paraplu

De periode na de zomer staat voor twee dingen garant: Veel beurzen waarop u uw bedrijf of product wilt vertegenwoordigen én veel regen door de Nederlandse herfst. Deze twee gegevens kunt u nu goedkoop met elkaar verenigen door te kiezen voor relatiegeschenken in de vorm van bedrukte paraplu met uw bedrijfsnaam of logo.

Speciaal voor deze maand September heeft Van Helden relatiegeschenken een aanbieding: 40% korting op de Paraplu Ledbrella.

bedrukte paraplu ledbrella

Deze polyester paraplu heeft 3 roterende ledlampjes in de kunststof handgreep, een extra gadget die op de korte dagen zeker van pas kan komen. De paraplu gaat automatisch open en heeft metalen baleinen en stok, 8 segmenten en klittebandsluiting. Leverbaar in de kleuren zwart en donkerblauw. Afm. ca. Ø 107 x 74 cm. 416 gr. Incl. 2 Um4 batterijen.
Incl. het bedrukken van uw reclametekst en/of logo in 1 kleur op 1 segment. De basisinstelkosten voor dit artikel bedragen € 29,00 voor de eerste kleur/zijde.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar relatiegeschenken, zoals bedrukte paraplu’s. Of bent u op zoek naar andere goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Wij bieden u keuze uit een ruim assortiment paraplu’s met bedrukking. Met onder andere storm paraplu’s, opvouwbare paraplu’s en windbestendige paraplu’s in alle soorten en maten. Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer