92e – bedevaart – Voor U in ootmoed, met U in geloof, in U in stilte

TILBURG – Het gezelschap van de Stille Omgang Amsterdam afdeling Tilburg en omstreken organiseert ook dit jaar weer, voor het 92ste jaar, een bedevaart naar de Stille Omgang ter ere van het Mirakel van Amsterdam. Dit jaar zal deze bedevaart plaatsvinden in de nacht van zaterdag 18 op zondag 19 maart.

Vanaf dit jaar wil het gezelschap ook vooral de jongeren uitnodigen voor deelname aan deze mooie bedevaart naar de Stille Omgang te Amsterdam. Voor hen, tot en met 25 jaar, heeft het gezelschap een speciale actie geregeld, waardoor zij dit jaar mee mogen met korting. Maar ook voor de kinderen tot en met 10 jaar heeft het gezelschap een speciale actie, zij mogen vanaf dit jaar zelfs, onder toezicht van een volwassene, dit jaar zelfs gratis deelnemen.

Het gezelschap is blij om mede te delen dat wij weer, net als vorig jaar, weer te gast mogen zijn in de Onze Lieve Vrouwekerk in Amsterdam. In deze mooie kerk, staat een bijzonder borstbeeld van de Tilburgse zalige Petrus Donders (die in Tilburg beter bekend staat als Peerke Donders). De deelnemers van het gezelschap vanuit Tilburg en omstreken vertrekken dit jaar, net als voorgaande jaren, weer voor het (voormalige) kerkgebouw van de Heilige Margarita Maria Alacoque aan de Ringbaan West 300 in Tilburg omstreeks 16:45u.

Wij willen u vragen als u dit jaar wilt deelnemen, om u zich uiterlijk een week voor vertrek, uw deelname bij ons kenbaar te maken. Dit kan via www.stilleomgangtilburg.nl/aanmelden, waar u met gebruik van uw eigen bank vanaf dit jaar ook veilig uw deelname tevens via iDeal kunt bevestigen. U kunt natuurlijk ook uw deelname door geven via onze voorzitter de heer J. Pijnenburg (013-5360823). De reguliere kosten voor deelname bedraagt 15 euro per persoon.

——————–

Voor de redactie