vBoxx lanceert vBoxx One, 1 cloud alle oplossingen.

vBoxx, leverancier van Nederlandse hosting- en cloudoplossingen, lanceert een cloudoplossing waarmee je als bedrijf in 1 klap goed zit voor het veilige delen van bestanden, (video)chat, kalender en e-mail. Zonder dat je daarvoor iets hoeft te installeren.

Bestanden, (video)chat, kalender en e-mail op één plek

Door het aanbod van alle verschillende oplossingen is het als organisatie vaak lastig de juiste producten te adviseren. “Dat probleem hadden wij ook naar onze eigen klanten toe. Daarom gingen wij op zoek naar een oplossing waarin alle noodzakelijke producten samenkwamen en alles moest vanuit één browser te bedienen zijn. Met dit idee in gedachten werd vBoxx One al snel geboren”, vertelt Valentijn Koppenaal, CEO van vBoxx.

Alleen een oplossingen voor het opslaan en delen van bestanden is tegenwoordig niet meer efficiënt genoeg. Je wilt ook direct bij je mail, kalender en chatberichten kunnen. Met vBoxx One hoef je niet meer eindeloos te schakelen tussen de verschillende programma’s, maar alles is vanuit 1 plek te bedienen. Zo werk je eenvoudig samen aan dezelfde documenten, start je een videochat met je collega’s, beheert iedereen zijn eigen mail en je bent met de gedeelde agenda gelijk op de hoogte van iedereen zijn planning.

Eerste 200 bedrijven gratis

Voor iedereen die het product gratis wil gebruiken moet snel zijn want alleen voor de eerste 200 bedrijven die een startersaccount aanvragen, krijgen direct toegang tot vBoxx One. Het product is ook gratis uit te proberen door een proefversie te starten of een 1-op-1 rondleiding aan te vragen.

Privacy en veiligheid

“Wij zijn vBoxx One gestart met het idee bedrijven in 1 klap te ontzorgen. Dat gaat natuurlijk over de praktische mogelijkheden, maar ook over de genomen veiligheidsmaatregelen. Net zoals bij al onze andere producten is de beveiliging van ons platform prioriteit nummer één”, aldus Valentijn.

Bekende oplossingen zoals Dropbox en Teams zijn van Amerikaanse afkomst, waar andere en minder strenge privacyregels gelden. vBoxx One is volledig onder eigen beheer en de servers staan gehost in Nederlands datacentra die beschikken over een ISO 27001 certificaat. Daarbij is alle data is versleuteld met een AES-256 encryptie. Met deze nieuwe cloudoplossing biedt vBoxx een veiliger alternatief voor oplossingen zoals Dropbox en Teams.

Over vBoxx
vBoxx is in 2012 opgericht met het idee dat bedrijven veel beter geholpen kunnen worden bij het vinden van juiste hosting- en cloudoplossingen die alleen op Nederlandse bodem staan. Hierbij staat persoonlijk contact centraal, want alleen zo kan je het juiste advies geven. Met deze werkwijze is vBoxx 8 jaar later niet meer weg te denken uit hosting- en cloudmarkt en helpt het grote organisaties zoals het Anne Frank Huis aan de juiste oplossingen.

In deze tijd gaan de ontwikkelingen erg snel en vBoxx wilt net zoals haar klanten altijd gebruikmaken van de nieuwste oplossingen voor het verbeteren van bedrijfsprocessen. Het werken in een moderne cloud kan daarbij niet ontbreken. Dat beeld past helemaal bij de lancering van vBoxx One.

Stijn Terhorst

Bij vBoxx is het bieden van hoge kwaliteit van onze hosting en cloud-infrastructuur prioriteit en gaan wij voor maximale prestaties en betrouwbaarheid.100% AVG Ready en persoonlijke ondersteuning is altijd inbegrepen.