Paraplu bedrukken: aanbieding van de maand oktober!

Paraplu Walk is een opvallend item op straat door het chique model. De paraplu, die perfect is om te geven als relatiegeschenken, is geproduceerd van 190T pongee zijde en kan wanneer hij ingeklapt is ook als wandelstok gebruikt worden. De paraplu wordt geleverd in een nylon hoes in gelijke kleur als de paraplu. De hoes heeft een schouderband zodat u hem gemakkelijk kunt meenemen. De paraplu gaat handmatig open, heeft een metalen stok en baleinen en een klittenbandsluiting. De doorsnede van de paraplu is 106 centimeter. Deze opvallende en zeer gewaardeerde paraplu is verkrijgbaar in de chique kleuren zwart, donkerblauw, bordeauxrood en ecru.

Paraplu bedrukken
Voor het bedrukken van de paraplu wordt de zogenaamde zeefdruk methode toegepast. Hierbij wordt na het maken van de film, een sjabloon (het zeefraam) belicht door UV licht. De onbelichte delen worden weggespoeld van het gaas, waardoor de inkt zijn doorgang kan vinden op de plaats van het beeldmerk / logo gaat de zeef open. Het te bedrukken artikel wordt aangelegd onder het zeefraam, waarna met behulp van een rakel de inkt door de zeef op het product wordt aangebracht. Ook fullcolor behoort tot de opties. Voor textiel kan zelfs tot 14 kleuren worden gezeefdrukt. In de meeste gevallen zal de zeefdruk methode worden toegepast op textiel, paraplu’s, sporttassen en vlakke kunststof producten als aanstekers maar ook pennen.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe promotie-artikelen ? Of bent u op zoek naar relatiegeschenken voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van reclame artikelen in Nederland en België.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Ruben Vermeer