Offective en Software Vergelijken werken samen

Softwareleverancier Offective en online vergelijker Software Vergelijken zijn een samenwerking gestart. Door de samenwerking kunnen ondernemers Offective niet alleen online vergelijken, maar ook meteen gratis proberen. Sinds 1 november kunnen bezoekers van Boekhoudsoftware-vergelijken.nl direct een proef-abonnement afsluiten voor Offective.

Gratis proberen
Door software op de website te vergelijken vinden ondernemers de software die bij hen past. Het partnerschap zorgt ervoor dat bezoekers van Boekhoudsoftware-vergelijken.nl makkelijk en gratis de software van Offective kunnen proberen.

Directeur Chris Vuijk van Offective over de samenwerking: “Offective ervaart dat steeds meer gebruikers een goede vergelijking willen maken wat betreft prijs en mogelijkheden van een boekhoudpakket. De gebruiker is kritisch. Software Vergelijken BV biedt de mogelijkheid om objectief te vergelijken. Een logische vervolgstap was dan ook dat gebruikers zich direct kunnen registreren voor een proefaccount en zo zelf kunnen ervaren wat Offective te bieden heeft. We zijn blij met deze samenwerking en mogelijkheden voor gebruikers om de software te kunnen vergelijken. Maar bovenal vinden we het fijn dat zij op laagdrempelige wijze een proefaccount kunnen registreren.”

Over Software Vergelijken
De Groningse onderneming Software Vergelijken BV beheert verschillende vergelijkingssites voor ondernemerssoftware, waaronder Boekhoudsoftware-vergelijken.nl. Op de websites is een overzicht van software opgenomen, kunnen pakketten van verschillende uitgevers worden vergeleken en kunnen gratis proefabonnementen worden afgesloten.

Software Vergelijken helpt ondernemers op deze manier de software te vinden die het beste bij hen past. Op dit moment kunnen ondernemers terecht op Boekhoudsoftware-vergelijken.nl, Factuurprogramma-vergelijken.nl, Webshopsoftware-vergelijken.nl, Urenregstratiesoftware-vergelijken.nl en CRMsoftware-vergelijken.nl.