U wilt uw relaties een geschenk aanbieden maar tevens niet te veel geld kwijt zijn? Keycords en ballonnen bedrukken bieden uitkomst!

Van Helden Relatiegeschenken is continu bezig met haar assortiment onder de loep te nemen en aan te passen aan de wensen en behoeftes van de klant. Populairder dan ooit zijn op dit moment de bedrukte keycords en ballonnen. Keycords bedrukken is namelijk een perfecte optie als relatiegeschenk. Het is goedkoop, kan op veel manieren gebruikt worden en is veel onder de aandacht binnen het publiek. Wanneer een keycord gedragen wordt is deze namelijk perfect zichtbaar voor andere mensen. Dit alles maakt dat keycords bedrukken een prima, goedkope oplossing is om uw bedrijfsnaam onder de aandacht van het grotere publiek te brengen.

Ballonnen Bedrukken
Bedrukte ballonnen zijn perfect om te schenken aan bedrijven die veel in aanraking komen met kinderen. Maar vanzelfsprekend kunt u ze ook direct aan kinderen schenken, bijvoorbeeld op een beurs waar veel kinderen op af komen. Ballonnen zijn nog zo’n typisch voorbeeld van zeer geschikte relatiegeschenken die laag in de kosten zitten. Aan het eind van de rit zijn de verhouding tussen de baten/kosten cruciaal, en bedrukte ballonnen en bedrukte keycords zijn daarbij uitzonderlijk.

Van Helden Relatiegeschenken
Van Helden Relatiegeschenken behoort al jaren lang tot de top binnen de branche. En dat is niet zonder reden. Met maar liefst 25.000 artikelen in het assortiment kunnen wij ieder bedrijf voorzien van een goed uitgekozen relatiegeschenk. Dankzij de 40 jaar ervaring kunnen wij u perfect adviseren op het gebied van relatiegeschenken, wij weten wat uw klanten willen.

Stefan Wijnen