M-battery is jarig

Vandaag, 1 augustus 2016, is het alweer drie jaar geleden dat M-battery haar digitale webwinkeldeuren opende.  Ook in ons derde jaar is er sprake van een gestage groei in zowel de omzet als in het aantal klanten. Maar wat ons met name trots maakt,  is dat veel klanten terugkomen en heel tevreden zijn over de service die wij bieden.  Bedankmailtjes en de reacties in ons gastenboek waarderen wij nog steeds heel erg!

Ook ons productaanbod groeit nog steeds. Zo is dit jaar bijvoorbeeld nog een veel gevraagde batterij, speciaal bestemd voor gebruik in rookmelders, de GP Lithium 9 Volt CR-V9, in ons programma opgenomen. Omdat brandmelders de neiging hebben tot midden in de nacht te wachten om luid loeiend aan te geven dat hun batterij op is, kunt u ze beter nu gelijk even controleren.

Door ons weer specifiek toe te leggen op batterijen, nog ouderwets hard te rennen voor onze klanten, geen dure marketingcampagnes te voeren, slim in te kopen en bovenal geen woekermarges door te berekenen, kan M-battery terugkijken op een succesvol derde levensjaar. Daar willen wij u graag bij dezen weer hartelijk voor bedanken!