Kat na zes jaar vermist te zijn weer teruggevonden

Het is alweer zes jaar geleden dat Banjer, de kat van Elles uit Heenvliet wegliep. Er werd niet meer verwacht dat de kat ooit nog terug zou keren, maar Elles werd een paar dagen geleden onverwacht gebeld door de dierenambulance uit Den Haag. Haar kat Banjer was teruggevonden en kon weer worden opgehaald.

Op het moment dat de kat verdween woonde Elles nog in Abbenbroek. Banjer heeft in zes jaar tijd dan ook een behoorlijke afstand afgelegd. Het was overigens niet de eerste keer dat hij wegliep. In een interview in het AD vertelt Elles dat de kat Banjer werd genoemd omdat hij altijd wegliep.

Zelf kreeg ze de kat ook nadat hij weg was gelopen bij zijn toenmalige eigenaar. Banjer is in het ouderlijk huis overigens niet meer het enigste huisdier. Ondertussen heeft Elles ook een hond en twee andere katten.

Een opmerkelijk verhaal dus. Heeft u ook een kat die vaak wegloopt? Dan is het belangrijk om bijvoorbeeld te werken met vaste voertijden. Ook is het belangrijk om een katten mand aan te schaffen zodat u kat een eigen plekje heeft waar die zich kan terugtrekken. Op Discount4Pets vindt u bovendien andere katten benodigdheden die kunnen helpen bij het trainen en opvoeden van een kat. Bekijk bijvoorbeeld ons ruime assortiment aan kattenvoer.

MarieWitjes

Discount4Pets is een online dierenspeciaalzaak met een ruim assortiment aan dieren benodigdheden