De nieuwe collectie agenda en kalender relatiegeschenken bedrukt met uw logo

Een van de doelstellingen om uw relaties promotionele artikelen te geven is om uw naamsbekendheid te vergroten. Daarvoor is het uiteraard belangrijk dat uw relaties ook regelmatig gebruik maken van uw geschenk. Om deze reden zijn bijvoorbeeld pennen of andere bureauartikelen populaire relatiegeschenken. Als u zoekt naar een product dat een jaar bijna dagelijks gebruikt kan worden, denk dan aan Agenda relatiegeschenken of Kalender relatiegeschenken. Beide producten worden immers met bijna dagelijkse regelmaat gebruikt of aanschouwd en bieden bovendien ruim de mogelijkheid om uw bedrijf of product te profileren.

Bestel vroeg!
Agenda en Kalender RelatiegeschenkenBestel uw agenda’s en/of kalenders vóór 1 september 2011, dan heeft u ze op tijd in huis en ontvangt u gratis het ‘Vroeg bestel cadeau’*! Het ‘Vroeg bestel cadeau’ is een luxe zwarte Apostrophe balpen van het merk Waterman. Let op: Gebruik de actiecode: ‘vroeg’ bij uw bestelling.

Uitgebreid assortiment
Van Helden Relatiegeschenken heeft een zeer uitgebreid assortiment agenda’s en kalenders. Maak uw keuze uit: zakagenda’s, luxe bureauagenda’s, een magnetisch memobord, wandkalenders, 3-maandenkalenders en weekkalenders. Laat uw agenda´s en/of kalenders bedrukken met uw logo en blijf heel 2012 bij uw relaties in beeld! Al deze agenda’s en kalenders kunnen bedrukt worden met uw logo, bedrijfsnaam en/of boodschap. Het is zelfs mogelijk om bij de A4 wandkalender per maand een andere afbeelding aan te leveren. Te bestellen vanaf € 6,15 per stuk.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar relatiegeschenken, zoals notitieblokken. Of bent u op zoek naar andere goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer