YouLynq.me geeft masterclass aan Make-A-Wish

YouLynq.me heeft dinsdagavond 26 september een speciale masterclass gegeven op het hoofdkantoor van Make-A-Wish Nederland in Hilversum. De twee uur durende masterclass was gericht op de medewerkers van de organisatie, die wensen vervult van kinderen tussen de 3 en 18 jaar met een ernstige, soms zelfs levensbedreigende ziekte.

YouLynq.me ondersteunt bedrijven en organisaties bij het opbouwen van zakelijke relaties en geeft ook masterclasses en workshops. Deze masterclass ging over LinkedIn, met een speciale focus op de optimalisatie van het profiel op LinkedIn. “Er was hier ook een kleine workshop aan verbonden, waarin de deelnemers leerden hoe ze hun profiel het beste neerzetten”, zegt marketing manager Amparito Sanders van YouLynq.me.

Het tweede deel van de masterclass ging over content, die kan worden geplaatst op de eigen LinkedIn-pagina of de bedrijfspagina. De masterclass trok zo’n twintig medewerkers, die diverse rollen binnen Make-A-Wish vervullen. Maarten Verstraten was de docent bij deze bijeenkomst. “Het was een mooie masterclass. We kregen na veel afloop positieve reacties”, aldus Amparito.

Make-A-Wish is al een tijdje verbonden met YouLynq.me, maar dit was de eerste masterclass voor de organisatie.

Adam Smith