Webshop Lichtdiscounter.nl vernieuwd

Lichtdiscounter.nl – de webshop voor binnenverlichting en tuinverlichting – is vernieuwd. Met een nieuwe overzichtelijke shopformule en nog meer designverlichting is dé online verlichtingswinkel weer helemaal up to date.

Verlichting krijgt steeds meer aandacht in woningen en bedrijfspanden. Terecht, want goede verlichting zorgt voor een prettig leef- en werkklimaat. In de afgelopen jaren is bovendien de aandacht voor duurzaamheid en design toegenomen. Met de vernieuwingen springt Lichtdiscounter.nl daar op in.

Meer keuze in armaturen

Lichtdiscounter.nl biedt meer dan 1500 verlichtingsproducten. Je kunt er onder meer terecht voor hanglampen, wandlampen, plafondlampen, vloerlampen, tafellampen, tuinverlichting, displayspots en verlichtingsaccessoires. De webshop biedt ruime keuze in armatuurstijlen, materialen en verlichtingsbronnen. Steeds meer armaturen zijn geschikt voor spaar- en LEDlampen.

Meer focus op design

De collectie van Lichtdiscounter.nl is nog sterker geconcentreerd op designverlichting. In de webshop vind je nieuwe collecties met minimalistische, strakke, tijdloze en stijlvolle ontwerpen. Ideaal voor wie op zoek is naar een lamp die echt als eyecatcher mag dienen in huis of op het werk.

Eenvoudiger online shoppen

De nieuwe webshop van Lichtdiscounter.nl is bovendien overzichtelijker en gebruiksvriendelijker gemaakt. Het verlichtingsaanbod wordt in praktische categorieën gepresenteerd, zoeken is eenvoudig en bestellen in enkele muisklikken geregeld. En om de designverlichting goed tot zijn recht te laten komen, kreeg ook de website zelf een stijlvolle nieuwe look.

Over Lichtdiscounter.nl

Lichtdiscounter.nl is sinds 2009 dé webshop voor binnen- en buitenverlichting. De formule is gebaseerd op designproducten, scherpe prijzen en bestelgemak. Lichtdiscounter.nl voert merken als Philips, Aixlight en SLV. De webshop levert producten in heel Nederland en België. Verzendkosten bedragen 6,95 euro (NL) of 9,95 euro (B), bestellingen boven de 99 euro worden gratis verzonden.