Voor iedere zorgprofessional die geïnteresseerd is in holistische geneeswijze en natuurgeneeskunde

Massage- Complementairvakbeurs:
15 en 16 maart in Expo Hoevelaken
Voor iedere zorgprofessional die geïnteresseerd is in
holistische geneeswijze en natuurgeneeskunde

Op 15 en 16 maart vindt in Expo Hoevelaken de Massage- Complementairvakbeurs plaats. De beurs is speciaal voor iedere zorgprofessional die geïnteresseerd is in holistische geneeswijze en natuurgeneeskunde. Voor zij die de mens als één geheel zien, met aandacht voor achtergronden en de ontstaanswijze van de klachten. Zowel op lichamelijk, geestelijk als psychosociaal vlak.

Breng jezelf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en technieken met een divers programma vol inspiratie, lezingen, workshops, behandelingen, demonstraties, concrete ideeën en nieuwe ontmoetingen.

Dankzij de kennis die je opdoet tijdens de beurs verbreed je je kunde, wat je meer competitief voordeel geeft. Ook onderscheid je je, omdat je meer te bieden hebt. Ontdek het nut van expertise en integratie van aanvullende producten, praktijkprofessie en behandelingen in je dagelijkse werkzaamheden.

De Massage- Complementairvakbeurs richt zich niet alleen op jouw klanten, maar ook op jou. Want als je denkt alles te weten, dan val je in routine. Door regelmatig bij te scholen, behoud je het besef dat je nooit uitgeleerd raakt. Leren beïnvloed het welzijn op veel positieve manieren en dat straal je uit aan de mensen die bij je komen. Verbreed dus je horizon met een van de vele workshops of lezingen.

Het beursthema: de stap naar regulier
Tijdens de beurs staat het thema ‘de stap naar regulier’ centraal. Leefstijlgeneeskunde als stap naar integratieve gezondheidszorg! Er zijn allerlei mooie ontwikkelingen gaande en met vereende krachten gaan we vooruit in de verbetering van de gezondheidszorg in Nederland.

Wij geloven erin dat de therapeut van de toekomst de mens zal interesseren in de zorg van zijn lichaam en advies geeft over oorzaak en preventie. Door net iets anders te leren denken, krijg je inzicht en kom je uiteindelijk verder.

Op 16 maart wordt hierover een parallel symposium gegeven met als titel ‘Samenwerken in de zorg. Hoe kan het beter?’, georganiseerd door Marco Wiegers (fysiotherapeut) en Ria van Rooijen (sportarts) van EMMETT Centrum Nederland. Wat is er nodig en wat verwachten zij van therapeuten om iets van samenwerking te kunnen starten?

Verbazingwekkend, verrassend en interactief: gratis hypnose show
Op 15 maart vindt er een hypnose show plaats. Misschien sta jij na afloop van de beurs op het podium onder hypnose. Hilarisch en bijzonder om te zien, maar wel met een serieuze ondertoon. De show onthult namelijk de kracht van de geest en de juiste focus.

Ga met korting naar de beurs
Voor meer informatie en boekingen ga je naar Sooner.nl. Als lezer kom je in aanmerking voor een korting en betaal je geen €12,00, maar slechts €7,00 entree met de code pers2019.

Over de beurs

Geopend: vrijdag 15 en zaterdag 16 maart 2019 van 10:00 tot 17:00 uur.
Prijs beursbezoek: voorverkoop online €12,00, aan de balie €20,00.
Prijs workshops/lezingen: voorverkoop online €10,00, aan de kassa € 15,00.
Locatie: Expo Hoevelaken. (Gratis parkeren en naast het station gelegen.)

———

Neem voor meer informatie, beeldmateriaal en interviews contact op met Anouk
Schwieters van Sooner via anouk@sooner.nl of 0640707525.

sooner

Sooner Events is beursorganisator voor beurzen in de complementair en massagebranche.