Vertaalbureau Engels Perfect

Marketing en vertalen

U zult natuurlijk meteen denken, wat heeft vertalen nou met marketing te maken? Maar er komt veel marketing kijken bij het vertalen van commerciële teksten. Marketingteksten kunnen namelijk niet zomaar klakkeloos vertaald worden. U wilt natuurlijk wel dat de oorspronkelijke boodschap ook in de andere taal nog steeds goed overkomt op uw doelgroep.

Vertaalbureau Engels Perfect

En dat is waar vertaalbureau Engels Perfect in beeld komt. Wij hebben namelijk jarenlange ervaring met het vertalen van onder andere commerciële teksten. Daarnaast hebben wij een marketingafdeling en werken wij ook samen met een marketingbureau. Wij beschikken dus over voldoende marketingkennis om uw teksten optimaal te kunnen vertalen. Wij zorgen ervoor dat de boodschap overkomt zodat u in het buitenland uw doelgroep optimaal bereikt.

Online marketing: SEO

Meer dan 90% van alle bezoekers op uw website komen via google op uw website terecht. Dit geeft meteen aan hoe belangrijk google tegenwoordig is voor uw onderneming, en hoe belangrijk het dus is om zo hoog mogelijk in google te verschijnen. Het is namelijk ook algemeen bekend dat de meeste mensen niet verder kijken dan de eerste pagina van de zoekresultaten. Vaak kijkt men zelfs enkel naar de eerste vier resultaten.

Dankzij onze marketingkennis zorgen wij ervoor dat uw tekst SEO-gericht geschreven wordt. Hierdoor zult u hoog in google verschijnen. Heeft u er dus nog nooit over gedacht om te internationaliseren, dan is het goed om hier eens over na te denken. Er valt namelijk veel winst te behalen, tegenover relatief lage kosten. Dus bent u geïnteresseerd en wilt u graag een Engels vertaling door vertaalbureau Engels Perfect laten uitvoeren, ga dan naar onze website en kijk wat de mogelijkheden zijn.

Een belangrijke aanvulling is dat foutieve vertalingen erg negatieve gevolgen kunnen hebben voor uw onderneming. Uw bedrijf komt namelijk onprofessioneel over en kan hierdoor imagoschade lijden. Verder kunt u potentiële omzet mislopen doordat potentiële klanten afhaken bij het lezen van uw tekst omdat deze niet lekker loopt of er schrijf- en stijlfouten in zitten. Daarom is het goed om voor een gecertificeerd vertaalbureau te kiezen. Zij moeten namelijk voldoen aan hoge kwaliteitseisen volgens de certificering. Dit betekent onder andere dat alle vertalingen grondig gecontroleerd worden door een revisor. Zo wordt de kwaliteit van uw vertaling gegarandeerd.

Joost Grijsen

Wij zijn een professioneel vertaalbureau met jarenlange ervaring.