Unity Cosmetics opent Showroom voor parfumvrije makeup

Online make-up webshop www.unitycosmetics.com heeft per 9 november een showroom geopend, aan de Eerdsebaan 7 in Veghel. Hiermee komt Unity Cosmetics tegemoet aan de wens van vele klanten om de parfumvrije parabeenvrije make-up producten van Unity Cosmetics te kunnen bekijken (en kopen) en advies te vragen. Op deze locatie geeft Unity Cosmetics ook make-up workshops en kleurenanalyses die via de webshop kunnen worden geboekt.

In 2010 is het Eerdse bedrijf Unity Cosmetics B.V. opgericht, met als doel een parfumvrij parabeenvrij make-up merk te introduceren dat qua prijsstelling voor iedereen toegankelijk is en een uitgebreid kleurengamma heeft. En dat doel is bereikt: het merk Unity Cosmetics omvat meer dan 100 make-up producten, allemaal volledig parfumvrij, parabeenvrij en hypoallergeen, in veel hippe en moderne kleuren en altijd scherp geprijsd. Via de webshop www.unitycosmetics.com worden alle producten online aangeboden en gratis verzonden. In de afgelopen 6 jaar is Unity Cosmetics uitgegroeid tot een betrouwbaar merk met een grote trouwe klantenkring. Ook wederverkopers (zoals beautysalons) en andere webshops weten de producten van Unity Cosmetics inmiddels te vinden.
Op verzoek van vele particuliere en zakelijke klanten heeft Unity Cosmetics een showroom geopend waar geïnteresseerden op afspraak langs kunnen komen of een workshop kunnen volgen. Via een online agenda kunnen geïnteresseerden een dag en tijdstip selecteren waarop ze vrijblijvend langs willen komen om de Unity Cosmetics make-up producten te bekijken/kopen of vragen te stellen. Unity Cosmetics zorgt dan dat er een medewerker aanwezig is. Het volgen van een make-up workshop (individueel of in groepsverband) of een kleurenanalyse behoort ook tot de mogelijkheden, ook dat kan in de online agenda worden aangegeven.

Voorlopig is de bezoekerslocatie niet alle dagen geopend en is het dus essentieel om voorafgaand aan een bezoek een tijdstip te reserveren in de online agenda. Je kunt de online agenda vinden op www.unitycosmetics.com, maar ook rechtstreeks via https://unitycosmetics.youcanbook.me.