Uitbreiding Minifotostudio showroom

Minifotostudio, de officiële PackshotCreator dealer voor de Benelux, heeft zijn showroom uitgebreid met de LuminaPad en de PackshotSphere X5. De systemen zijn gericht op productfotografie en de creatie van 360º en 3D animaties. De geavanceerde software maakt het mogelijk dat elke gebruiker en ieder bedrijf met de systemen van PackshotCreator kan werken.

1. LuminaPad

De LuminaPad is het beste te omschrijven als een lichttafel waarmee je, met één simpele muisklik, vrijstaande productfoto’s creëert. Belichting komt vanuit de bodem van de tafel om het product vrijstaand te fotograferen en vanuit de hoeken om het product goed te belichten. De LuminaPad is verkrijgbaar in een Mini en in een standaard versie.

De Mini is uitermate geschikt voor fotografie van T-shirts, schoenen, tassen en verpakkingen. De grotere LuminaPad leent zich voor alle producten binnen de modebranche.

LuminaPad Mini: € 19.985,00
    LuminaPad: € 30.485,00

Meer informatie

2. PackshotSphere X5

De PackshotSphere X5 is een hydraulische constructie van een verticale en horizontale “arm”. De constructie is voorzien van 5 softwaregestuurde camera’s. Deze combinatie maakt het mogelijk om complete 3D animaties van alle producten te creëren. Dit gebeurt in dezelfde tijd als de creatie van een 360º animatie, omdat alle camera’s gelijktijd beelden schieten.

De PackshotSphere X5 is leverbaar in de maten M, L en XL. Hiermee creëer je 3D animaties van objecten met een hoogte van respectievelijk 80cm, 120cm  en 200cm. De PackshotSphere X5 M kost € 21.880,00.

Meer informatie

Geïnteresseerde bedrijven kunnen de showroom van Minifotostudio bezoeken in Utrecht. Daar kunnen zij, geheel vrijblijvend, een demonstratie krijgen van het gewenste systeem.

Alle genoemde prijzen zijn netto, excl. BTW.

Minifotostudio

Minifotostudio biedt innovatieve systemen van PackshotCreator waarmee iedere gebruiker zelfstandig de productfotografie van het assortiment kan verzorgen. Met deze eenmalige investering is een bedrijf voorgoed voorzien van kwalitatief hoogstaand beeldmateriaal. In de showroom van MINIFOTOSTUDIO in Utrecht kan men vrijblijvend langskomen voor een persoonlijke demonstratie met eigen producten.