SLIMDRUK VIERT 5 JARIG BESTAAN EN TRAKTEERT

Slimdruk viert 1 augustus haar 5 jarig bestaan. De drukwerkaanbieder uit Leeuwarden viert dit met hoge korting op o.a. flyers, visitekaartjes en posters. Naast deze en extra aanbiedingen maken klanten kans om hun factuurbedrag terug te winnen.

Slimdruk is in 2009 in Leeuwarden gestart met het doel zich te onderscheiden op de online markt. Door in te zetten op service, kwaliteit en betrouwbaarheid, naast de scherpe prijzen en gratis levering, proberen ze klanten het gevoel te geven alsof ze bij de drukker om de hoek bestellen. Bestellingen worden op de afgesproken dag geleverd en bestanden worden gratis online en handmatig gecontroleerd. Uit reviews op o.a. Trustpilot.nl blijkt dat klanten dit enorm op prijs stellen met een gemiddelde beoordeling van 9,4!

Slimdruk is in de laatste 5 jaar één van dé online drukwerkaanbieders in Nederland geworden en het aantal vaste klanten groeit jaar op jaar! Om dit te vieren geeft Slimdruk in de maand augustus hoge kortingen op een groot deel van het assortiment. Slimdruk: Drukwerk zoals u het wilt!

www.slimdruk.nl

slimdruk