Seventeen magazine gaat verder als Sweethearts

Uitgeest, 26 april 2013

“Seventeen magazine gaat verder als Sweethearts”

Het magazine Seventeen zal per omgaande verdergaan als Sweethearts, zo is besloten door het management van Sansyl B.V. Met de naamsverandering wil Sansyl B.V. nog beter tegemoetkomen aan de wensen van haar wederverkopers en lezers.

Sandy Wenderhold, directeur Sansyl B.V., zegt hierover: “ Seventeen magazine is sinds 1971 een begrip in de erotische tijdschriftenbranche. We merkten de laatste tijd dat de naam Seventeen steeds moeilijker valt bij zowel onze relaties als onze lezers. Met de naam Sweethearts voorkomen we dergelijke problemen. Daarnaast zijn het ook daadwerkelijk Sweethearts welke in ons magazine staan.”

Qua concept blijft alles hetzelfde; Bereikbare vrouwen die er fris en fruitig uitzien.

Vanaf 17 mei ligt de  laatste Seventeen in de winkel. Vanaf 21 juni is de nieuwe Sweethearts verkrijgbaar.

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Voor meer informatie en/of toelichting  kunt u terecht bij Stefan de Groot, afdeling Marketing Sansyl B.V.

Tel: 0251-362036

Mail: s.degroot@sansyl.com