SaaS introduceert Essentials; het online softwarepakket voor freelancers en ZZP’ers!

Speciaal voor de kleine onderneming (tot 5 gebruikers) heeft Hybrid SaaS een toegankelijk pakket samengesteld; Essentials. Met het Essentials pakket kun je goedkoop en snel bedrijfsprocessen professionaliseren en efficiënter werken. Of je nu snel relatiegegevens op wilt vragen of koppelen, facturen en offertes wilt opmaken of betalingsherinneringen met één druk op de knop wilt versturen, Hybrid Saas Essentials maakt het mogelijk.

Het online pakket Hybrid SaaS Essentials is speciaal samengesteld voor de kleine ondernemer en bevat de meest noodzakelijke modules; Relatiebeheer, Facturatie en Crediteurenbeheer. Op deze manier kun je eenvoudig een hoop geld en tijd besparen.

We zetten graag de voordelen van het Essentials pakket nog even op een rij:

·           Altijd en overal actuele bedrijfsadministratie inzichtelijk

·           Gemakkelijk relaties invoeren en beheren

·           In een handomdraai offertes en facturen opstellen en (online) versturen

·           Eenvoudig inkoopfacturen inboeken en digitaal inscannen

Professionaliseer vandaag nog je interne en externe bedrijfsprocessen en creëer eenvoudig en snel een overzichtelijke administratie. Voor de prijs hoef je het niet te laten! Hybrid Saas Essentials is namelijk al verkrijgbaar vanaf slechts € 29,- per maand. En voor elke extra gebruiker betaal je slechts € 5,00 extra.

Wil jij ook veel tijd besparen met een professionele bedrijfsadministratie? Dat kan! Ga vandaag nog naar www.hybridsaas.com/essentials of neem telefonisch contact op via 085-0021940.