Retrofietser opent webwinkel

NijmegenRetrofietser.nl heeft recentelijk een nieuwe webwinkel geopend. Retrofietser is een eigentijdse webwinkel met een specifiek samengesteld assortiment aan retrofietsen, retro fietsonderdelen, retro fietsaccessoires en retro fietskleding. De producten van retrofietser worden met zorg ingekocht.

Retrofietser heeft originele jaren 50, 60, 70, 80 producten. Daarnaast levert retrofietser.nl retroproducten, welke in een nieuw jasje opnieuw zijn uitgebracht.

Een gedeelte van onze retrofietsen zijn opgebouwd met een origineel frame van vroeger, samengesteld met specifieke onderdelen. Daarnaast hebben we ook nieuwe fietsen in ons assortiment.

Waarom kiezen voor www.retrofietser.nl?
Tegenwoordig gaat alles ontzettend snel. De werkomgeving verandert continu en dit resulteert voor veel mensen in stress. Daarnaast is het ook nog eens zo dat de technologie enorme stappen maakt. In drukke tijden als deze verlangen veel mensen terug naar vroeger: naar periodes van vrijheid en wispelturigheid.

Retrofietser heeft op dit moment leuke aanbiedingen en kerstacties. Zo krijgen klanten een retromuts cadeau bij bestellingen vanaf 50 euro! Daarnaast is de verzending van artikelen gratis vanaf 50 euro. De webwinkel is zeker de moeite waard om te bezoeken en is te vinden op: www.retrofietser.nl.

Retrofietser is de vetste webwinkel van Nederland voor retrofietsen, onderdelen, accessoires, kleding & cadeaus.