Relatiegeschenken. Kies het ideale geschenk voor uw relaties tegen voordelige prijzen.

Relatiegeschenken zijn ontzettend van belang om de naamsbekendheid bij uw klantenkring te verhogen. Naamsbekendheid speelt zowel bewust als onbewust een grote rol bij de keuze van een klant voor een bepaald product of bedrijf. Als uw bedrijfs- of productnaam bekend voorkomt, wordt u namelijk sneller gevonden en trekt u de aandacht als de naam voorkomt in een lijst met concurrenten. Daarnaast geeft een grote naamsbekendheid de consument ook vertrouwen in uw product of bedrijf, ook al hebben ze nog geen directe ervaring gehad. Bovendien helpt het om ook bestaande klandizie nog veel met uw naam te confronteren, zodat ze ook opnieuw aan u denken de volgende keer dat ze dezelfde dienst of product nodig hebben.

Bidons bedrukken
Exclusief voor de sportieve, dorstige klant; bedrukte bidons. Houd uw relaties fit met de bedrukte bidons van Heijster Relatiegeschenken. Wij bieden u een gevarieerd aanbod van Bidons welke allen te bedrukken zijn met uw boodschap. Maak uw keuzen en bestel uw bidons direct en eenvoudig online.

U kunt uw relatiegeschenken laten bedrukken met uw eigen logo, vignet, afbeelding en/of (promotie)tekst met uw eigen lettertype. Per geplaatst artikel in uw winkelwagen (tijdens het online bestelproces) vragen wij u dit aan te geven. U doet dit eenvoudig door het (de) beschikbare logo(‘s) of afbeelding(en), die uw heeft geupload, te selecteren samen met de kleur(en) voor de opdruk. Ook kunt u een tekst (al dan niet samen met het logo of afbeelding) ingeven en de kleur(en) voor bedrukking bepalen. Op deze wijze verzekeren wij een optimaal resultaat voor u en uw klanten.

Stefan Wijnen