Randstad Letselschade & Advies opent een nieuwe vestiging

Den Haag, 6 september 2016

Randstad Letselschade & Advies opent een vestiging in Den Haag.

Na het succes in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht opent Randstad Letselschade & Advies 5 september 2016  haar deuren aan de Rijswijkseweg 582 te Den Haag. Net als bij alle andere vestigingen zal  in het pand Randstad Letselschade & Advies  en de stichting Rechtswinkel Letselschade zich vestigen.

Voor juridische vragen met betrekking tot letselschade kunt u terecht bij Randstad Letselschade & Advies. Zo kunnen wij u adviseren over welke schade u vergoed kunt krijgen en hoe u uw schadevergoeding kunt krijgen. Daarnaast kunnen wij u ondersteunen en begeleiden gedurende het gehele proces.

Rechtswinkel Letselschade is een onafhankelijke stichting die zich belangeloos inzet voor slachtoffers met letselschade. Dit doet zij door gratis advies te geven inzake het letselschaderecht en het aansprakelijkheidsrecht, maar zij kunt u ook helpen met andere rechtsgebieden, zoals het arbeidsrecht en ondernemingsrecht.

Randstad Letselschade & Advies en de Rechtswinkel Letselschade geven advies in verschillende talen, zoals in het Turks, Marokkaans, Antilliaanse, Afrikaans, Bulgaars, Pools en Russisch. Het juridische advies is geheel vrijblijvend en gratis.

Weet u niet wat uw rechten zijn na een ongeval? Onze juristen adviseren u met het beantwoorden van al uw vragen! Dit kunnen zij zowel telefonisch als schriftelijk doen of u kunt langskomen tijdens het inloopspreekuur:

Randstad Letselschade & Advies B.V.                                               Rijswijkseweg 582, 2516 HV Den Haag                                                                Bel: 070 810 08 08                                                                                              Email:e.emre@letseladvies.nl                                                                               Website:www.letseladvies.nl

Rechtswinkel Letselschade
Rijswijkseweg 582, 2516 HV Den Haag
Bel: 070 810 08 08
Email: info@rechtswinkelletselschade.nl
Website:www.rechtswinkelletschade.nl

(2 stemmen, gemiddeld: 4,50 van de 5)

Randstadletselschadeenadvies