Pyjamaonline beste kerstshop 2012

Pyjamaonline.nl is afgelopen week verkozen als ‘beste kerstshop 2012’. Met dank aan een kerstlayout en levering voor kerst hebben zij 45% van de stemmen bemachtigd. Pyjamaonline.nl mag  een jaar lang de titel beste kerstshop dragen.

Na een zenuwslopende week waarin pyjamaonline.nl zoveel mogelijk stemmen moest zien te verwerven kregen de eigenaren Jelle (20) en Claudia (21) vrijdagochtend 21 december het blije nieuws te horen dat hun website gewonnen heeft. Pyjamaonline heeft dit jaar voor het eerst meegedaan met de kerstwedstrijd. Vooral de adventkalender, waarbij tot kerst werd afgeteld met een aantal leuke acties, viel goed in de smaak bij de vijfkoppige jury.

Hostingbedrijf Byte organiseert de strijd om de titel ‘beste kerstshop’ voor het derde jaar. Webshops kunnen zich opgeven en de organisatie nomineert vervolgens uit alle aanmeldingen de webshops die mogen gaan strijden om de titel. De nominaties worden gebaseerd op onder andere kerstacties, kortingen, lay-out en extra service rondom de feestdagen. Naast het publiek dat een stem kan uitbrengen, kiest de jury ook nog een beste seizoensgebonden site en een site die het mooiste in kerst-thema is gemaakt. Pyjamaonline is met 45% van alle publieksstemmen publieksliefhebber geworden.

Uiteraard hebben Jelle en Claudia zoveel mogelijk mensen opgeroepen om op hun site te stemmen, maar daarbij hebben ook veel klanten op de site gestemd. De jonge eigenaren zijn dan ook blij verrast om allerlei goede en lieve reacties op hun site te krijgen. Dit jaar heeft pyjamaonline.nl het erg druk gehad rondom de feestdagen, maar het behalen van deze titel geeft hun weer een extra boost om nog harder voor het bedrijf te gaan werken. Bij deze willen Jelle en Claudia alle stemmers dan ook van harte bedanken en een toost uitbrengen op alle pyjamaliefhebbers.

pyjamaonline

Pyjamaonline: dé site voor betaalbare nachtmode van goede kwaliteit.