Paasontbijt op zijn Paasbest? Eitje!

Ontbijt op z’n Paasbest in bed of met z’n allen gezellig aan de feesttafel, Pasen is in aantocht en we hebben nog een paar weken om een heerlijk Paasontbijt te plannen.
Ook op het werk word misschien wel een luxe Paasontbijtbuffet gepland, gezellig met collega’s nog voor het Paasweekend samen te genieten van een feestelijk ontbijt.
Het zelf organiseren, thuis of op de zaak, is best een tijdrovende klus waar veel tijd en werk in gaat zitten.
Om het gemakkelijk te maken de Paasdagen feestelijk en smakelijk te starten kun je ook jezelf, je partner, gezin of familie te verwennen en verrassen met een vrolijk, heerlijk en uitgebreid Paasontbijt van Ontbijtservice Noorderland.
Deze ontbijtservice van het hoge Noorden, werkzaam in de Provincie Groningen en Drenthe, verzorgt beide Paasdagen luxe Paasontbijten in Paasstijl natuurlijk, met Paasservetjes, Paasbordjes en aardewerk Paaseierdopjes e.d..
De rijkgevulde ontbijten bevatten onder meer Paasstolletjes met amandelspijs, Matzes, Roombotercroissants, kraakverse pistoletjes, gerookte Zalm, luxe salades, Franse kaas en fijne vleeswaren, gekookt scharreleitje en uiteraard chocolade Paaseitjes!
Ook voor het ontbijt op de zaak, bedrijf, op het werk heeft Ontbijtservice Noorderland voor Pasen een luxe ontbijtbuffet op maat.
Helemaal weer in Paasstijl om met je collega’s de laatste dag voor het Paasweekend smakelijk te beginnen met luxe broodjes, de Paasstolletjes, uitgebreide kaasplank, Zalm, warme scharreleitjes en vers geperste jus d’ orange.
Dit Paasontbijtbuffet wordt met vrolijke disposibles, Paasbordjes en servetjes verzorgd en is na afloop gemakkelijk zo weer opgeruimd. Eventueel ook te bestellen met porseleinservies, tafellakens en tafeldekservice, dan wordt echt álles uit handen genomen door Ontbijtservice Noorderland, gemak dient de mens!
Aangeraden wordt om snel te bestellen daar het in de weken voor Pasen topdrukte is voor de Groningse ontbijtservice zodat je zeker bent dat de Paasdagen goed gaan beginnen.
Je kan bij Ontbijtservice Noorderland gemakkelijk online ontbijt bestellen of telefonisch, 7 dagen per week!

Peter Lagendijk