Optimale bereikbaarheid met een mobiele website van De Werkende Website

Als ondernemer of bedrijf wil je een goede website. Die dienst als een belangrijk visitekaartje! Heb jij ook het gevoel dat jouw website beter, mooier, gemakkelijker of voordeliger kan?
We zijn experts op het gebied van mobiele website. Weten waar je aan toe bent. Dat vinden wij belangrijk!

Het gebruik van mobiel internet is de laatste jaren gigantisch toegenomen. En dan bedoelen we niet alleen mobiele telefoons, er heeft ook een exponentiële groei plaats gevonden van het gebruik van tablets en andere mobiele platformen. Dit alles heeft ertoe geleidt dat het enorm belangrijk is voor elke organisatie om een uitstekende mobiele website te hebben. Want wie wilt er nou niet goed bereikbaar zijn voor haar klanten. Door onze kennis, snelheid, professionaliteit en onze uitstekende partner die het CMS heeft gemaakt en beheerd, zijn wij in staat een website te leveren die erg gebruiksvriendelijk is en die altijd met de nieuwste ontwikkelingen meegaat zodat uw website continu up-to-date blijft.

Een mobiele website van De Werkende Website bevat:

• Actieknoppen om meteen contact op te nemen via je eigen mobiele website.
  • Gewoon bereikbaar gemaakt en functioneel in iedere versie van de browser.
  • Zelf te beheren in zeer gebruiksvriendelijke CMS

Daarnaast heeft een mobiele website nog een paar voordelen. Uiteraard is een mobiele website speciaal ontwikkeld om bekeken te worden via mobiele platformen. De bezoeker hoeft hierbij niet in- en uit te zoomen en houdt daarom het overzicht. Daarnaast zal een mobiele website zeer snel geladen worden op smartphone of tablet.

Stefan Wijnen