Opening Muziekles in Amersfoort

Feestelijke opening en kennismaking in één.

Op 15 juni a.s. opent Muziekles in Amersfoort officiëel haar deuren aan Utrechtseweg 7, Amersfoort centrum. Begin dit jaar vond deze muziekschool na lang zoeken een eigen locatie. Alle reden voor een feest.

Naast bestaande leerlingen is iedereen welkom die kennis wil maken met deze muziekschool. Er is gelegenheid tot vragen stellen, rondneuzen en inschrijven. Belangstellenden zijn welkom tussen 12:00 en 17:00.

Muziekles in Amersfoort is een initiatief van beroepsmuzikanten Harke de Vlas en Jeroen Doppen. Zij hebben een bevlogen team docenten aangetrokken voor de instrumenten drums, gitaar, basgitaar, toetsen en zang. Ook bandcoaching en songwriting staan op het programma. Doppen: “Met dit feest willen we laten zien hoe blij we zijn met deze plek. Tegelijk willen we ons presenteren aan een breder publiek”.

15 juni a.s, 12:00-17:00, Utrechtseweg 7, Amersfoort

Harke de Vlas

Muziekles in Amersfoort is de tofste muziekschool voor gitaar, basgitaar, drums, piano en zang. In je eentje of in een band, jong of oud, beginner of gevorderd. De keistad rockt!!