Nieuwe online fietswinkel

Ons koude kikkerlandje is weer een webwinkel rijker! www.onlinefietsonderdelenkopen.nl is de naam van deze online shop en kent een zeer groot assortiment met meer dan 12.000 fietsonderdelen van 177 verschillende merken. Wat resulteert in super veel keuze in fietskleding, fietsbrillen, fietscomputers, fietssturen, etc. Hierdoor vindt vrijwel elke fietsliefhebber die Nederland de fietsonderdelen waar hij/zij naar op zoek is.

Uit een samenwerking met een internetondernemer en een fietsenwinkel die al jaren bestaat is onlinefietsonderdelenkopen.nl geboren. Sinds begin december is deze nieuwe webwinkel geboren. Dit is een webwinkel, waar mensen terecht kunnen voor fietskleding en fietsonderdelen.  Zowel de fietsenwinkel als de internetondernemer zijn in Zwolle gevestigd. Door de jarenlange ervaring wordt het gemak van online winkelen samen gesmolten met het advies in de producten. Online Fietsonderdelen Kopen .nl is sinds december actief en is nog gedeeltelijk in ontwikkeling. Dit houdt in dat de site nog niet helemaal is geoptimaliseerd en dat nog niet alle producten erin staan. De webwinkel is op dit moment gevuld met duizenden producten, waar in de komende maand naar verwachting nog duizenden bij zullen komen. Denk aan fietstrainers, fietscomputers, fietssturen, hartslagmeters, fietstrainers, fietsbrillen, fietskarren, fietsnavigaties, fietskettingen, etc. Kwaliteit en service staat hoog in het woordenboek bij beide eigenaren. Wat resulteert in een assortiment gevuld met alleen hoge kwaliteit producten. Door jarenlange ervaring is al deze kennis tot stand gekomen.

Wil je het product wat u wilt kopen toch liever eerst in het echt zien? Dan ben je van harte welkom in de showroom in Overijssel. De bestellingen worden rechtstreeks naar je huis verstuurt. Doordat je het bedrijf achter de webshop kunt leren kennen en kan zien, krijgt u veel vertrouwen, maar hopen ze ook een fijne toekomst op te bouwen met wederzijds vertrouwen.

De verwachting is dat de website in januari volledig gevuld en geoptimaliseerd is, zodat ze volop kunnen meedraaien in het nieuwe fietsseizoen.