Marketing Beweegt ook de kleine ondernemer

Het kersverse marketing en adviesbureau,  Marketing Beweegt, uit Assen volop in beweging!

In tijden van een nieuwe economische realiteit, draait het op volle toeren om  klanten. Helaas lukt dit niet meer zoals vroeger, met alleen maar zitten achter het bureau en wachten op de orders die uit de fax rollen. Hoe goed het product of de dienstverlening ook is, je moet steeds meer laten weten wie je bent, wat je doet en nog beter wat je verkoopt. Ook al heb je een klein “bedrijfje”, blijf je altijd  groots presenteren! Via internet kunnen we tegenwoordig  een sterke indruk (wekkende) maken.

Marketing moet je op wat voor manier dan ook mee(be)wegen. Juist nu is het de tijd om uit de grijze massa te komen.

Het andere marketing en adviesbureau,  Marketing Beweegt,  heeft maar één missie: de kleine ondernemer uit die steeds dikkere grijze massa trekken. Door gekleurde creatieve en luchtige campagnes, zowel on- als offline. Maar hoe sterk kunnen wij ook zijn op een beurs of relatie dag.  Marketing Beweegt, achter de schermen,  alle touwtjes in handen.

De grootste blunder die een bedrijf nu kan maken is stilzitten en afwachten = verzuipen. Je moet blijven bewegen om op te vallen. Het lijkt misschien een open deur, maar ik zie het nog regelmatig.  Bijvoorbeeld, een website die niet gebruiksvriendelijk is. De Corporate Identity  al vanaf het begin “geen gezicht”. Of er gebeurt al jaren niets meer in het bedrijf, tenminste ze laten het niet merken of weten via de media. Een kleine aanpassing  of een ludieke  invulling van Social Media kan soms al het verschil maken.

Marketing Beweegt is dan de  juiste partner om ondernemers met deze klus te helpen. Wij zien en voelen al snel de kracht en potentie van het bedrijf. Een inspirerende brainstormsessie is dan zeker op zijn plaats. Marketing Beweegt richt zich voornamelijk op beginnende ondernemers en kleine bedrijven die toe zijn aan verandering. Maar ook voor  organisaties die niet goed weten hoe ze hun mooie en  vaak kostbare marketingstrategie moeten inzetten. Of geen tijd hebben voor het opzetten en beheren van een Social Media mix.

De marketing middelen zijn  veranderd. Niet de marketing zelf. Het inzetten van de boodschap is veranderd. Alles wat vroeger vanuit theorie is aangeleerd, is niet verdwenen. Het wordt alleen op een andere manier ingezet. Nieuwe tools zorgen voor een andere aanpak en gedachtegang. Maar de essentie blijft bestaan. Will jij weten hoe wij trends mixen met “ouderwetse’ degelijkheid?

www.marketingbeweegt.nl

(1 stemmen, gemiddeld: 4,00 van de 5)

Edith Meeuwis

Ik ben al meer dan vijfentwintig jaar gedreven en succesvol actief in het mooiste vakgebied marketing, sales en communicatie. Mijn beroep heb ik uitgeoefend in de meest uiteenlopende branches. Bij grote multinationals maar ook start-ups. Heel creatief en innovatief  en op marketing sales gebied veelzijdig inzetbaar . Door mijn creativiteit kan ik de ideeën vaak zelf ontwikkelen en uitvoeren. Ik help jullie graag mee met de implementatie en uitvoering. Hands -on mentaliteit en opgestroopte mouwen! Dit is mijn onderscheidend vermogen om voor elke ondernemer een ludieke of strategische oplossing te bedenken. En als we toch over vermogen hebben, je betaalt bij ons geen duizenden euro’s  voor wollige marketing analyses en strategische formules uit het marketing handboek. Wij passen de marketingstrategie toe zoals jij dit graag wilt zien. Duidelijk, helder, toepasbaar en betaalbaar.