Joey Healy Eyebrow producten nu in Nederland verkrijgbaar

Goed nieuws voor de enthousiaste make-up gebruiker! De producten van Joey Healy (een Amerikaans wenkbrauw guru) zijn sinds kort ook in Nederland verkrijgbaar.

Joey Healy heeft in eigen land naam en faam opgebouwd door zijn unieke benadering om de perfecte wenkbrauwen te creëren. Talloze wereldsterren kan hij inmiddels tot zijn klantenkring rekenen.

Om het voor iedereen mogelijk te maken om thuis de perfecte wenkbrauw te verwezenlijken heeft Joey Healy een nieuwe lijn ontwikkeld. Deze bevat onder andere de Joey Healy Eyebrow basic set en is verkrijgbaar in verschillende kleuren. Met deze set brengt u uw wenkbrauwen Tip-Top in vorm en creëert u zelf de ideale wenkbrauw.

Voor meer informatie over de producten en bestellingen verwijzen wij u naar de site: https://www.sanare.eu/beauty-producten/.
Telefonisch op nummer: 071-8200077 of via
email: info@sanare.eu