IPsoft komt sterk uit Gartner Critical Capabilities onderzoek

Product Viability beoordeling van IPsoft krijgt in nieuw rapport rating “Excellent”

New York, NY, 6 augustus 2012 IPsoft, de grootste onafhankelijke aanbieder van IT-diensten gebaseerd op ‘autonomics’, heeft vandaag bekendgemaakt dat het bedrijf is beoordeeld als  Remote Infrastructure Management (RIM) services aanbieder in het onlangs door onderzoeksbureau Gartner  gepubliceerde Critical Capabilities rapport. IPsoft krijgt in dit rapport de beoordeling “excellent” voor product viability (een evaluatie waarin strategie, support, executie op het gebied van marketing en verkoop, en de financiële gezondheid van het bedrijf worden beoordeeld).

“Wij zijn vereerd dat wij de beste RIM services provider in de markt worden genoemd en dat wij samen met andere vooraanstaande aanbieders zijn opgenomen in Gartner’s nieuwste Critical Capabilities rapport.”, stelt Chetan Dube, President & CEO van IPsoft. “Omdat IPsoft de verhoudingen nog altijd volledig op z’n kop zet in de markt voor grootschalig IT-beheer, is het inspirerend dat onze diensten waardering oogsten en de hoogste scores krijgen van klanten.”

IPsoft is één van de 11 aanbieders die dit jaar zijn opgenomen in het ‘Critical Capabilities report for Remote IT Management Services for Networks and Communications Applications’.* Dit jaarlijks verschijnende Gartner-rapport omvat een analyse van de nieuwste diensten van toonaangevende aanbieders en weegt de feedback van hun klanten, het vermogen om te presteren en marktaandelen. IPsoft is door Gartner ook beoordeeld op terreinen als ‘event- en incident management out-tasking’ en ‘managed services en multisourcing integratie’.

“In onze optiek is dit jaar’s rapport over netwerkbeheer nog nadrukkelijker een validatie door derden dat technologieën gebaseerd op autonomics in de nabije toekomst een nog belangrijker rol zullen gaan spelen binnen IT-afdelingen.”, aldus Dube.  “En ook dit rapport is weer een bewijs dat onze klanten onze beste ambassadeurs zijn.”

Gartner’s Critical Capabilities rapport kan worden gedownload van de website van dit bureau. Meer informatie over IPsoft is beschikbaar op: www.ipsoft.com

*Gartner, Inc., Critical Capabilities: Remote IT Management Services for Networks and Communications Applications, Eric Goodness, June 29, 2012.’

Noot voor de redactie:

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ewold de Bruijne van Brightmen and Coolwords, bureau voor strategische communicatie

Tel. 06 – 182 603 52

E-mail: ewold@bmcw.nl

Over IPsoft

IPsoft is een wereldwijd opererend managed services bedrijf dat op autonomics gebaseerde diensten aanbiedt. De onderneming heeft als missie om de wereld vooruit te helpen met intelligente expertsystemen. Daartoe exploiteert IPsoft zelflerende, zelfhelende, cognitieve systemen voor IT-infrastructuren, cloud-orkestratie, fraudepreventie en automatisering van bedrijfsprocessen. De unieke propositie van het gebruik van autonomics stelt klanten in staat technologie effectief te managen, vermindert de kans op menselijke fouten, en resulteert in hogere beschikbaarheid. Met een hoofdkantoor in New York City, beschikt IPsoft over bedrijfsactiviteiten in tien verschillende landen verspreid over Noord-Amerika, Europa en Azië-Pacific die samen ondersteuning bieden aan zakelijke klanten, dienstverleners en telecommunicatiebedrijven. Het hoofdkantoor van IPsoft in Nederland bevindt zich in Amsterdam.

Ewold de Bruijne

Brightmen and Coolwords is een bureau voor strategische communicatie.