Hoelang Bent U Al Tegen Uw Stress Klachten Aan Het Vechten?

Wat denkt U? Zou het niet eens tijd worden om uw stress klachten eens serieus te gaan bekijken? U bent alsmaar moe, u tobt, u slaapt slecht, geen energie meer, de fut is er helemaal uit. Hoelang wilt u nog doorgaan hiermee?

Wat is uw doel in het leven? Of kunt u, vanwege een tijdelijke crisis in uw leven, niet zo doelgericht leven als wat u eigenlijk zou willen? Of weet u helemaal niet of u wel een doel hebt? Dobbert u eenzaam rond in een roeibootje op de oceaan van het leven. Geen land in zicht en de overlevingsvoorraad slinkt. Zit u misschien wat vastgeroest? Zit u in een levenssituatie, denkpatroon of zoveel problematische omstandigheden dat u er echt niet uitkomt?

Hoelang bent u al aan het vechten met uw stress klachten? Hoe kunt u uw wereld weer openbreken???????????? Het aanpakken van uw stress klachten begint bij het bepalen van een ( nieuw) doel. WAAR WILT U NAAR TOE? WAT WILT U BEREIKEN? HOE WILT U DAT UW TOEKOMST ER UIT GAAT ZIEN? Als u zelf verantwoordelijkheid neemt voor uw eigen toekomst zou u eens bezig kunnen gaan zijn met wat u wilt! Met doorzettingsvermogen en een gevoel voor richting en met een portie verbeeldingskracht zou u weer snel over uw crisis heen kunnen komen. En verdwijnen al uw stress klachten als sneeuw voor de zon.

Zie het leven als een wedstrijd, dan bent u zelf de speler in het veld. HOE GAAT U SPELEN? U kunt ook uw creativiteit loslaten op een situatie. En u kunt een ander niet veranderen. Hoogstens uzelf. TROUWENS………. hebt u wel eens geprobeerd iets te verzinnen, of een beeld geschept van iets dat er nog niet was? Weet u dat er voor u ook nieuwe mogelijkheden/werkelijkheden waar kunnen worden? Al uw stress klachten vervangen door een \’LEKKER IN UW VEL GEVOEL\’. WAT IS HET U WAARD OM DAAR VANDAAG MEE TE BEGINNEN???????????

Als u GRATIS meer informatie kunt krijgen om snel al uw stress klachten te laten verdwijnen……..WAT HOUDT U DAN NOG TEGEN??????????

www.stress-network.com

Trendflow

Henk en Caroline zijn een stel die u kunnen en willen leren met het reduceren van uw eigen stress-,burnout- en overspannen klachten. Zij hebben veel ervaring in het bedrijfsleven en de sociale sector. Zij studeerde Stress Management en hij Social work. Vraag de GRATIS stress vrije brochures nu aan en laat al uw stress klachten snel achter u. Henk & Caroline.