Help Leemans Schoenen Hoofddorp verhuizen!

Al sinds de opening van winkelcentrum Vier Meren in 2005 is Leemans Schoenen Hoofddorp gevestigd op Marktlaan 156. Vanaf 3 november betreed Leemans Schoenen een geheel nieuwe winkel. De nieuwe winkel is aan de overkant en dus maar een paar voetstappen verwijderd van de huidige winkel. Het nieuwe adres wordt Marktlaan 116. Leemans eigenaren Jacques en Simon Leemans vertellen meer over de verhuizing.

Leemans Schoenen Hoofddorp sluit op 31 oktober haar deuren. Tot die dag kunnen klanten dus nog winkelen in de ‘oude’ vestiging en profiteren van hoge kortingen. De etalage is versierd met een flink aantal verhuisdozen en er loopt een scherpe kortingsactie. Klanten profiteren van 10% tot 50% verhuiskorting op de gehele collectie en helpen hiermee Leemans Schoenen verhuizen. Elk paar schoenen dat verkocht wordt hoeft immers niet te worden meeverhuisd.

Opening nieuwe winkel
Op 3 november vindt de opening van de nieuwe Leemans Schoenen winkel plaats. Deze is gevestigd  aan de overkant van de huidige Leemans Schoenen winkel. Voordat het nieuwe pand omgetoverd wordt tot een echte Leemans winkel, zal het schoenenbedrijf aan de slag gaan met een tijdelijk interieur. “Service is voor ons erg belangrijk en dus willen wij met name onze trouwe klanten zo snel mogelijk weer van dienst kunnen zijn. Daarom gaan we eerst verhuizen en later pas verbouwen”, aldus Simon Leemans. Het bedrijf doet er alles aan om de verhuizing zo snel mogelijk te laten verlopen. Ook in de nieuwe winkel zullen er tijdelijk hoge kortingen zijn. Dit om plaats te maken voor een geheel nieuwe winkelinrichting en een nieuw assortiment. De verbouwing staat gepland vanaf half februari. Leemans klanten zullen de winkel dan weer zien transformeren in het bekende Leemans concept.

Tussen 31 oktober en 3 november is Leemans Hoofddorp gesloten. Jacques Leemans vertelt over de mogelijkheden om alsnog bij Leemans te winkelen: “In de dagen dat de winkel gesloten is nodigen wij onze klanten graag uit in één van onze andere Leemans Schoenen winkels. Een goede alternatief is onze winkel in Nieuw-Vennep. Daarnaast kunnen klanten natuurlijk ook bij ons terecht in onder andere Leemans Schoenen Hillegom, Lisse, d2e vestigingen in Haarlem en Amsterdam, of online in onze webshop.” Voor informatie over de vestigingen van Leemans Schoenen of om online te winkelen kunnen klanten terecht op www.leemansschoenen.nl!

Comfort & Kwaliteit bij Leemans Schoenen
Leemans Schoenen is een waar familiebedrijf, gerund door broers Jacques en Simon Leemans Schoenen. Het biedt al meer dan 120 jaar een uitgebreid assortiment aan comfortschoenen van verschillende topmerken. Mode, comfort en kwaliteit staan daarbij hoog in het vaandel. Naast hele  en halve schoenmaten, bestaat de collectie uit schoenen met verschillende breedtematen en uitneembare zolen. Denk hierbij aan topmerken als Ara, Clarks, Ecco, FitFlop, Gabor, Pikolinos, Panama Jack, Tamaris, Xsensible en meer! Het bedrijf bestaat uit maar liefst 17 schoenenwinkels en een webshop. Online is de gehele collectie te vinden, aangevuld met web only modellen.

Jacques en Simon Leemans: “Wij nodigen iedereen graag uit om vanaf 3 november langs te komen in de nieuwe winkel, gevestigd op Marktlaan 116 in winkelcentrum de Vier Meren. Ook hier zal het winkelpersoneel weer klaar staan om iedere klant de service te bieden die hij/zij van ons gewend is.” Daarnaast zal de klant profiteren van leuke openingsacties. Om op de hoogte te blijven van alles rondom te verhuizing adviseren de heren Leemans de klant om zowel de website als de facebookpagina van Leemans Schoenen goed in de gaten te houden.

Leemans Schoenen