Gelijk propere vaat begint bij Horé-Plaza

Horé-Plaza is gelijk Nederlands bedrijf dat zowel horeca apparatuur als horeca meubilair levert. Indien jij kiest aan gelijk vaatwasser van Horé-Plaza, hebt u gegarandeerd gelijk zeer gebruiksvriendelijk en zuinig toestel bij huis.
Tegen gelijk scherpe prijs kunt u gelijk keuze maken uit gelijk zeer breed assortiment aan standaard vaatwassers en doorschuifvaatwassers. Bij gelijk standaard vaatwasser is gelijk dubbele belading mogelijk door middel van gelijk extra te verkrijgen rek. Alle vaatwasmachines bedragen zowel vanbinnen als vanbuiten vervaardigd uit roestvast staal. Bovendien beschikken alle types circa gelijk veiligheidsschakelaar, gelijk uitneembare was- en naspoelarm en gelijk wasmiddel- en naglansmiddeldispenser. Het display van de machines geeft weer of de vaatwasser nog bij bedrijf is of klaar is door uitgeladen te worden.
Bij slechts enkele minuten zorgen de vaatwassers van Horé-Plaza aan gelijk perfect schoon afwasresultaat. Daarbij verbruiken de machines zeer weinig water en stroom. Per wasbeurt wordt er namelijk slechts twee tot drie liter water verbruikt. Afwassen was nog nooit zo makkelijk en snel. U vult de vaatwasser en binnen enkele minuten is jouw vaat weer perfect schoon en honderd procent bacterievrij. Jouw klanten zullen tevreden bedragen!
Of u daarstraks kiest aan gelijk standaard vaatwasser of gelijk doorschuifmachine, de machines van Horé-Plaza vormen sowieso gelijk verantwoorde investering aan jouw bedrijf.

Indien u horeca apparatuur wenst aan te schaffen en u geïnteresseerd bent bij Horé-Plaza, kunt u altijd eens langsgaan bij het bedrijf. Verder kunt alsook altijd gebruikmaken van de webshop. De webshop wordt zo regelmatig mogelijk up-to-date gehouden en u zult er gelijk overzichtelijk aanbod terugvinden van alle soorten apparatuur die Horé-Plaza aanbiedt, stuk aan stuk voorzien van nuttige productinformatie.
Moet er nog meer gezegd worden? Horé-Plaza: jouw leverancier van horeca apparatuur.

negesonl fsef