ExpoStoreOnline Presentatiesystemen nieuwe site live!

Nieuwe Site PresentatiesystemenAls leverancier van mobiele Presentatiesystemen zijn we ons zeer bewust van het belang van een goed design. Dit geldt natuurlijk met name voor al onze producten, maar om dit goed te presenteren hebben we nu ook onze eigen website onder handen genomen. Met een strakkere uitstraling en een betere structuur hopen we onze klanten nog beter van dienst te kunnen zijn dan voorheen.

Al onze presentatiesystemen, zoals de Beurswand, Roll up banners, banner stands, brochurehouders e.d. zijn uitgebreid gedocumenteerd en voorzien van referenties te vinden op de nieuwe site. Uiteraard is ook onze online winkel in stand gebleven, zodat u gemakkelijk uw presentatiesysteem ook meteen kunt bestellen.

Ook zijn we via de sociale media als Facebook, Twitter en Linkedin goed te volgen.

ExpoStoreOnline.com is dé leverancier van Mobiele Presentatiesystemen. Voor elke gewenste presentatie een passend presentatiesysteem.
Met een presentatiesysteem van ExpoStoreOnline bent u verzekerd van:
– Topkwaliteit prints en systemen
– Gegarandeerde lage prijzen
– Snelle levering

Goed promotiemateriaal moet volgens ons van hoge kwaliteit zijn, licht van gewicht, eenvoudig te vervoeren en snel opzetbaar zijn. Er zijn inmiddels veel systemen ontwikkeld die aan deze voorwaarden voldoen.

Ruben Vermeer