Een stelling kopen, daar komt heel wat bij kijken!

Een stelling kopen, een belangrijke taak!

Een stelling kopen is voor veel bedrijven een belangrijke stap. Een stelling is namelijk allesbepalend voor de inrichting van een magazijn. Iedereen weet dat opslag geld kost, dus een magazijn moet zo efficiënt mogelijk ingericht worden. een magazijn inrichten doe je door de juiste stelling kopen. De juiste stelling is voor elk magazijn anders. Dat komt omdat het per product verschilt wat voor soort stelling ideaal is. Grote zware producten zullen een andere stelling nodig hebben dan kleine lichte producten. De stelling kopen is een klus waar eventjes wat tijd in gestoken moet worden. Het is verstandig om eerst te kijken naar alle stellingen die bestaan.

Zo zijn er:

• Magazijnstellingen
  • Palletstellingen
  • Inrijstellingen
  • Legbordstellingen
  • Doorrolstellingen
  • Draagarmstellingen
  • Verrijdbare stellingen
  • Zelfdragende magazijnen
  • Entresolvloeren
  • Push back stellingen

Een groot aanbod aan verschillende stellingen dus. Allemaal met eigen eigenschappen en geschikt voor verschillende producten. De stellingen zijn allemaal verkrijgbaar bij een leverancier: De Ferretto Group. De Ferretto Group is een bedrijf dat uw hele magazijn kan inrichten. Er wordt dan gekeken naar uw producten, uw magazijn, het beschikbare oppervlak, de beschikbare hoogte, de doorlooptijd, het gewicht van de producten en de beschikbare apparatuur. Wanneer dit alles goed geanalyseerd is zal de Ferretto Group met de meest geavanceerde apparatuur een passend design maken waarin alle aspecten worden opgenomen. De stelling wordt dan zo gebouwd dat hij aan alle eisen voldoet.

Het fijn aan een stelling kopen bij Ferretto Group is dat alles door hetzelfde bedrijf gedaan kan worden. Het volledige proces, van analyse en design tot het bouwen en onderhouden van de stelling is door Ferretto Group te doen. Zo hoeft u slechts rekening te houden met een bedrijf.

Neem contact op met de Ferretto Group om erachter te komen wat er allemaal mogelijk is voor uw bedrijf! U kunt contact opnemen door te mailen naar info@ferrettogroup.nl of door te bellen naar +31 (0) 24 7600.

gerardkempers