Dolle Dier & Ding Dagen Nieuwegein

NIEUWEGEIN – Feest op 4 en 5 oktober tijdens de ´Dolle Dier & Ding Dagen\’ bij dierenspeciaalzaak Dier & Ding Hoogzandveld. Dierendag én de officiële heropening van de winkel worden gevierd met vele acties, prijsvragen en kortingen. Er wordt door het nieuwe team gratis huisdier verzorging- en voedingsadvies gegeven. Ook voor informatie over het hengelsportassortiment, wat aanvang 2014 zelfs uitgebreid wordt.

\’Winkelcentrum Hoogzandveld en de daaromheen gelegen wijken als Vreeswijk vormen een vrij hechte gemeenschap. Dat was vooral duidelijk toen er zich eind juli in het winkelcentrum een plofkraak voordeed. Alle winkeliers wisten zich direct gesteund door vaste klanten en omwonenden uit de buurt\’, vertelt Richard Hartensveld als nieuwe eigenaar van Dierenspeciaalzaak Dier & Ding.

Hij merkt, dat het winkelcentrum een echte buurtfunctie heeft. En daarin past ook zijn visie voor de dierenwinkel. \’We hebben de laatste tijd gezorgd, dat het verzorging- en voedingsassortiment voor de huisdieren goed aangevuld en uitgebreid is. Wat niet op voorraad is, kan besteld worden, want service staat hoog in het vaandel. Daarnaast kan iedereen altijd vrijblijvend terecht voor een vriendelijk praatje en deskundig huisdieradvies. We zijn er ook voor de hengelsporters, waarvoor we een uitgebreid assortiment hebben. En we verkopen levende voederdieren voor o.a. reptielen, dus voor ieder wat wils. Daarnaast is er de intentie om minimaal 1x per maand een aantrekkelijke activiteit voor onze klanten te organiseren.\’

De officiële heropening van de winkel wordt rond Dierendag gevierd op 4 & 5 oktober a.s. waar onder de noemer \’Dolle Dier & Ding Dagen\’ veel acties, prijsvragen en activiteiten worden georganiseerd. Zo is er op Dierendag een professionele dierenfotograaf aanwezig waar men vrijblijvend foto’s kan laten maken van en mét het huisdier. Kinderen worden gratis geschminkt. Op zaterdag 5 oktober vindt het Profine hondenontbijt plaats. En kan men in de winkel terecht voor een gratis algemene gezondheidscheck van het huisdier. Kijk voor het actuele programma op www.dierendinghoogzandveld.nl