Doe het zelf Huisbeveiliging met HomeWizard

Met de HomeWizard Awareness kit kun je direct aan de slag met ons signaleringssysteem waarmee push-notificaties van iOS of Android gebruikt worden om je op de hoogte te stellen van de activiteit in en om het huis of bedrijf. De draadloze magneetcontacten kun je op deuren of ramen plaatsen en de bewegingssensoren zijn snel in elke ruimte of gang te installeren. Zodra de sensoren geactiveerd worden, stuurt de HomeWizard een push-notificatie naar je smartphone.

Huisbeveiliging Doe-het-zelf met HomeWizard Huisbeveiliging Doe-het-zelf met HomeWizard

De HomeWizard biedt een goedkope en mooie oplossing om je huis of bedrijf op een eenvoudige wijze te beveiligen. Breidt de HomeWizard eventueel uit met een camera van bijvoorbeeld Axis die tevens via een App op je iPhone gebruikt kan worden.

De awareness kit kan uitgebreid worden met een onbeperkt aantal extra sensoren en natuurlijk kun je er ook schakelaars bij bestellen om de verlichting in huis ook eenvoudig te automatiseren.

www.ecozo.nl

Carola van Wijk

EcoZo heeft als doel slimme, leuke en duurzame producten te vinden en online te verkopen. Wij vinden de combinatie van bespaar- en gebruiksproducten heel goed bij elkaar passen. Consumenten die op zoek zijn naar duurzame oplossingen kunnen bij EcoZo terecht voor een steeds uitgebreider assortiment.