Differentieer uw bedrijf van haar concurrenten gedurende zomer 2013 – Badlakens bedrukken en strandballen bedrukken

De meest effectieve relatiegeschenken worden allemaal door één ding gekenmerkt, ze spelen in op de wensen en behoeften die momenteel spelen bij de behoefte van de ontvanger. Pennen, tasjes en aanstekers zijn tijdloos. Maar juist om deze reden worden ze veelvuldig ingezet door een groot aantal bedrijven binnen Nederland. Wilt u opvallen tussen uw concurrenten in de zomer van 2013? Dan is badlakens bedrukken of strandballen bedrukken voor u een ideale uitkomst!

Badlakens BedrukkenGeef uw relaties / personeel of prospects een echt praktisch relatiegeschenk en kies voor een bedrukt badlaken of badhanddoek. De badlakens zijn te bedrukken met b.v. uw logo, slogan of reclametekst. Bij Van Der Laar Relatiegeschenken kunt u kiezen uit een erg breed assortiment van bedrukte badlakens of badhanddoekken, in verscheidene soorten en maten.

Strandballen BedrukkenEen goedkope, maar in het bijzonder effectieve manier van zomerse promotie is het uitdelen van bedrukte strandballen aan uw klanten en prospects. Van Der Laar Relatiegeschenken biedt als groothandel een breed assortiment van strandballen die met bedrukking besteld kunnen worden.

Drukproeven
Om u ervan te kunnen verzekeren dat u tevreden bent met uw aankoop, versturen wij eerst enkele dagen na ontvangst van uw bestelling een drukproef, per fax of e-mail. Wij vragen u deze nauwlettend te controleren op eventuele zet- en stijlfouten. Na uw goedkeuring starten wij het definitieve productieproces en zijn eventuele wijzigingen niet meer mogelijk. Bij herhalingsbestellingen sturen wij niet standaard een drukproef, maar op aanvraag kunnen wij u deze wel sturen.

Stefan Wijnen