Bidons als reclamemiddel

De bidon wint steeds meer terrein als relatiegeschenk, en waarom ook niet?  Goedkope bidons zijn gewild als geschenk, de bidons zijn verkrijgbaar in allerlei soorten en kleuren en kunnen makkelijk worden bedrukt. U kunt dus Bidons als reclamemiddelaltijd kiezen voor een bidon die past bij de uitstraling van uw bedrijf of evenement.

Bent u op zoek naar goedkope bidons die u geheel kunt samenstellen? Dan hebben wij bijvoorbeeld compleet aanbod Tacx bidons. De Tacx bidons zijn een wereldwijd bekend merk, van Nederlandse makelij dat door vele bekende wielerploegen op het hoogste niveau wordt gebruikt.

Kies bijvoorbeeld voor de Tacx Shiva, verkrijgbaar in 500 en 750 ml

AljaKroesen

Op deze website kunt u terecht voor al uw relatiegeschenken, we zijn gevestigd in Hoogeveen! Bij relatiegeschenken kunt u denken aan bijvoorbeeld paraplu’shuishoudelijke artikelenrelax&sport(bedrukte) kledingklokken, horlogesspellenschrijfwaren en restpartijen. Ook kunt u bij ons terecht voor uw geschenken tijdens de feestdagen zoals geschenken voor de winter en lokale kerstpakketten.  Bij de kerstpakketten zijn er last minute ook vaak interessante mogelijkheden! We hebben toegang tot een groot, internationaal, netwerk van fabrikanten, groothandels en drukkerijen. Deze hebben een aanzienlijke overlap met promotioneel assortiment. Dit geeft ons de mogelijkheid om, op flexibele wijze, de juiste combinatie van product, opdruk en levertijd te kunnen vinden, die het beste passen bij uw wensen.