Alles wat je nodig hebt om kindergoochelaar te worden

Een professionele kindergoochelaar weet van tevoren welke trucs hij moet vertonen bij het publiek waar hij voor wordt geboekt. Hij houdt dus rekening met de leeftijd en eventuele psychische en of verstandelijke beperkingen bij kinderen in de groep.

Verder staat bekend dat kinderen over het algemeen een korte spanningsboog hebben. Daarom is het belangrijk dat de kindergoochelaar continue contact met de groep blijft houden. Door middel van de interactie in het programma kan de kindergoochelaar de kinderen langer geboeid naar de show laten kijken.

Goochelaars oefenen altijd een enorme aantrekkingskracht uit op kinderen. Ze houden van goocheltrucs; vooral van snelle effecten zoals kaarttrucs, sponsballen, touwtrucs etc. Al deze trucs zijn goed door de kinderen te volgen en hebben een hoge amusementswaarde. Vaak zie je dan ook dat een straatgoochelaar één of meer van deze trucs in zijn straatshow gebruikt. Het publiek stopt vanzelf en wordt nieuwsgierig en blijft vaak tot na afloop van de show staan. Bij toneelgoochelen ligt dit anders. Hier wordt de goochelaar geboekt vanuit eerdere ervaringen van bedrijven en/of vanuit berichten in de media zoals internet en in de krant. Het publiek heeft dus al zijn verwachtingen en het kan soms een hele uitdaging zijn om deze waar te maken bij het publiek. Een kindergoochelaar heeft daarnaast nog eens de ervaring dat kinderen erg mondig zijn en direct laten weten wat ze van de show vinden. Het is een leuke uitdaging om al deze kinderen dan ook tot het einde van de show geboeid te houden.

Naast het bekijken van live shows, vinden kinderen het leuk om goocheltrucs te leren. Dit kan en gebeurt tegenwoordig veelal via goochelwinkels op internet. Zo kan je nu bij de volgende sites goocheltrucs downloaden www.goochelwarenhuis.nl , www.blown-twisted.nl etc. Deze websites leveren artiesten en de benodigde trucs en hulpmiddelen zodat u ook zelf goochelaar kan worden. Producten die onder de downloads vallen zijn: DVD’s , E-books, en vakbladen. En alles is 24/7 via uw computer te bestellen. Waarom zou u voor deze bovenstaande sites moeten kiezen? Er zijn namelijk veel meer sites op internet. Dit klopt. Helaas beschikken deze webshops niet over een voorraad waardoor u langer op uw bestelling moet wachten. Hier is alles op voorraad. En de site is ook nog eens authentiek en bezoekersvriendelijk, dus gemaakt naar de wensen van bezoekers.

Goochelwarenhuis.nl is een site die gemaakt is door Arjen Reinders, een kindergoochelaar uit Nederland. Hij heeft al meer dan 12 jaar ervaring op dit gebied opgedaan.

U kunt bij hem verschillende goocheldozen, sponstrucs, vuurtrucs, mentalismetrucs en dvd’s met instructie en live-optredens enz. aanschaffen. Ook heeft hij een selectie met beroemde en geweldige kaarttrucs zoals: Get Sharky, Tripple Coincedence, Carnival card trick, Mosers miracle monthe, The Machine en nog veel meer. Alles kunt u vinden in de goochelwinkel van Arjen Reinders. Ook kan u er met uw vragen en ideeën over trucs terecht en geeft hij workshops over goochelen en ballonmodelleren.Maar zijn echte passie is het optreden voor groepen kinderen. Hij is dan ook de kindergoochelaar bij uitstek.

Tegenwoordig kan je goocheltrucs downloaden. Dit is een nieuw concept dat het nog makkelijker maakt om de basis en zelfs ingewikkelde trucs en psychologie achter de trucs en wondertjes te leren. Een aantal downloads wordt gratis aangeboden. Dit is mede om de bezoeker een idee te geven hoe het downloaden proces in zijn werk gaat. De bestelprocedure blijft hetzelfde. Alleen krijgt u na uw bestelling een extra mailtje met een link en unieke inlogcode. Wanneer u deze code met uw gebruikersnaam op de speciale pagina invult, dan komt u bij uw eigen downloads en kunt u deze rechtstreeks bekijken of anders naar uw eigen harde schijf overzetten. Voordeel is dat het goedkoper is dan een koop- dvd en u heeft uw download vaak al een uur na uw bestelling in bezit. Deze downloads zijn legaal en worden dan ook na uw bestelling van een watermerk voorzien.

Over het bedrijf:
Goochelwarenhuis.nl is een webwinkel die goochelproducten verkoopt. De site is gericht op bezoekers die meer over het goochelen willen leren. Maar ook professionals kunnen hier voor schappelijke prijzen verschillende trucs en hulpmiddelen aanschaffen.

Contacteer ons:
Hamrik12
Borger
Netherland
9531 ES

goochelwarenhuis001

Goochelwarenhuis.nl is een goochelwebsite in Nederland die zich op kwalitatieve voordelige goocheltrucs voor goochelaars uit de hele wereld richt.