Wereldcontact Reizen lanceert nieuwe website

Reisorganisatie Wereldcontact heeft een nieuwe website gelanceerd (www.wereldcontact.nl). De lancering is een belangrijk onderdeel van een gerichte toekomststrategie, waarbij de focus ligt op het aanbieden van reizen met een meerwaarde voor de individueel ingestelde reiziger.

De 100 mooiste reizen

De 100 rondreizen van Wereldcontact Reizen laten u alle werelddelen ontdekken. De reizen worden verrijkt met onder meer bijzondere reisbegeleiders en unieke belevenissen. Hierdoor zijn de reizen niet op eigen gelegenheid te ondernemen wat reizigers die bij voorkeur op eigen gelegenheid reizen aantrekt. Dit heeft geresulteerd in het aanbod van ‘De 100 mooiste reizen’ die nu op de nieuwe website wordt gepresenteerd. De bestemmingen die voor ‘De 100 mooiste reizen’ zijn uitgekozen hebben elk hun eigen karakter. Dat komt door de mensen die er leven, door opvallende gebeurtenissen in het verleden en de flora en fauna die zich ontwikkeld heeft.

Reisbeleving

Harco van Uden, CEO van het overkoepelende ITG Companies, vertelt: “Het aanbieden van ‘rijkere reizen’ is onderdeel van de strategie van Wereldcontact. Het is een gevolg van de trend dat mensen zich ook op reis willen ontwikkelen. Daarbij is reisbeleving één van de kernwaarden. De nieuwe website straalt dit uit. We merken dat dit zijn vruchten afwerpt; met de aangepaste visuele presentatie en de verbeterde functionaliteit vindt de bezoeker sneller wat hij zoekt, een reis met meerwaarde.”

Krachtenbundeling

Wereldcontact is een reisorganisatie en –vereniging en onderdeel van ITG Companies, dat in september 2013 bekend maakte reisorganisatie IOT te hebben overgenomen. Direct resultaat hiervan was de krachtenbundeling van Wereldcontact Reizen en Marco Polo Reizen. Dankzij deze samenwerking vindt de bezoeker nu een totaalaanbod van natuur- en cultuurreizen op de vernieuwde website www.wereldcontact.nl.