Vijf leuke bedankjes voor op je bruiloft

Een bedankje weggeven op je huwelijk hoort erbij. Het liefst geef je iets, dat mensen wat langer bewaren en niet zomaar weggooien. Je hebt er immers geld aan besteed. Daarom is het wellicht een goed idee een origineel huwelijksbedankje tijdens je bruiloft weg te geven aan de gasten.

1.    Delfts Blauw als huwelijksbedankje

Wie kent ze niet? Het kussende paartje in Delfts Blauw. Niet alleen een grappig souvenir voor toeristen, maar ook een romantisch bruiloftsbedankje. Ook leuk is het peper en zoutstelletje, waarvan je zeker weet, dat mensen dit nog een tijdje bewaren in de keuken. En wellicht ook gaan gebruiken, waardoor ze bij iedere maaltijd, even aan jullie huwelijk terugdenken. Ook een Delfts Blauw molentje, spaarvarken of klompje kan weggegeven worden als trouwbedankje. Aan het beeldje komt een satijnlint met het bedankkaartje.

2.    Frisse Weddinggum als cadeautje tijdens je huwelijk

Een frisse bruiloft? Daar zorg je voor met de weddinggums. De sportlifekauwgom krijgt een eigen bedrukte verpakking met een persoonlijk ontwerp. Van alle ontwerpen van de Weddinggum zijn de tekst, het ontwerp van de lay-out en illustraties aanpasbaar. Wanneer iedereen vertrekt en er verplicht drie zoenen worden gegeven, hoef je dus niet bang te zijn voor een vieze adem van je oudoom, want iedereen ruikt fris en fruitig uit zijn mond met deze huwelijkskauwgom.

3.    Wuppies op je huwelijk

Deze knuffelige Wuppies zien eruit als bruid en bruidegom en zijn zeer geschikt als origineel huwelijksbedankje. Erg leuk om weg te geven aan jullie gasten of om te gebruiken als corsage. De kleuren van de Wuppies zijn zwart (mannetje) en wit (vrouwtje). De Wuppies zijn ook te bestellen als 2 mannetjes of 2 vrouwtjes.

4.    Sweet Tins voor een suikerzoet huwelijk

Deze kleine blikjes worden gevuld met bijvoorbeeld snoephartjes, pepermuntjes of mini smarties. De Sweet Tins zijn een erg leuk kleinigheidje om weg te geven aan de gasten op jullie bruiloft. Hierdoor is het een leuk, betaalbaar bedankje. De blikjes zijn verkrijgbaar in de kleuren zilver, wit en zwart. En het doosje kun je bedrukken zoals je dat zelf wil.

5.    Wedding Tubes als hippe trouwbedankjes

De Wedding Tube is een doorzichtige buis, die gevuld wordt met roze, lila of parelmoer Luxe Crispy Parels. Deze snoepjes zien er feestelijk uit. Aan de hals wordt een kaartje gehangen met het bedankje van het bruidspaar. Een erg origineel bruiloftsbedankje, dat ook kinderen waarderen.

Tessa Heerschop

LocoMix ontwikkelt bijzondere producten voor de markt van Gifts & Greetings. Wij zijn een jonge organisatie met een grenzeloze ambitie die zich kenmerkt door de persoonlijke aandacht en proactieve houding naar onze klanten. De mensen die bij LocoMix werken zijn creatief en houden van humor. We werken met zijn allen aan de slogan: ”Uw boodschap, ons medium”