Vervang uw traditionele, houten pallets door plastic pallets. Wat zijn de voordelen ervan?

De voordelen van Plastic Pallets
De lichte, maar sterke plastic pallets / kunststof pallets waaronder exportpallets van The Plastic Pallets Company bieden veel voordelen bij verzending naar het buitenland. Zij hoeven geen speciale behandeling tegen ongedierte te ondergaan. Het gebruik van plastic pallets scheelt kosten én u vermijdt het risico dat bij vertraging het certificaat van de behandeling verloopt, waardoor uw verzending het betreffende land niet binnenkomt.

In vergelijking met houten pallets is er bovendien geen kans op schade van handelswaar door splinters of uitstekende spijkers.

Nieuwe Plastic Pallets
The Plastic Pallets Company is als producent en toeleveringsbedrijf een van de marktleiders op het gebied van plastic pallets. Door de vele baten van plastic pallets vormen deze innovatieve logistieke hulpmiddelen in vrijwel alle opzichten een beter alternatief voor de bekende houten pallets.

De productie van The Plastic Pallets Company omvat zowel retourpallets als plastic pallets voor eenmalig gebruik (%u2018wegwerppallets%u2019). Naast productie en verkoop van nieuwe plastic pallets vormt de inkoop van plastic pallets en verkoop van gebruikte plastic pallets een belangrijk onderdeel van de activiteiten.

Expertise
Een jarenlange ervaring, grote voorraad en klantgerichte organisatie staan garant voor uitstekende plastic pallets met korte levertijden en een meer dan goede service. Kortom, The Plastic Pallets Company is uw aangewezen adres voor plastic pallets die dankzij hun aandeel aan een beter verloop van de logistiek zorgen voor meer winst en tevreden klanten.

Stefan Wijnen