Vernieuwde website van banen.nu gelanceerd.

De vacaturebank banen.nu heeft recent de vernieuwde website op www.banen.nu gelanceerd.

Banen.nu richt zich op vacatures en kandidaten die per direct of op zeer korte termijn beschikbaar zijn onder het motto morgen werken begint vandaag. Banen.nu is een algemene vacaturebank en richt zich op werkzoekenden van omgeschoold tot universitair niveau.  Alle branches worden getoond van administratief tot zorgvacatures.

De website onderscheidt zich door een gebruiksvriendelijk en overzichtelijk ontwerp . Werkzoekenden kunnen eenvoudig hun cv plaatsen, eventueel via een directe connectie naar hun profiel op linkedin en op een snelle manier zoeken naar beschikbare banen. Werkzoekenden bepalen altijd welke informatie gedeeld wordt met werkgevers en kunnen hun cv altijd online bijwerken of inactief maken. De helpdesk van banen.nu ondersteund werkzoekenden eventueel bij vragen over het gebruik van de website en het opstellen van een goed CV.

Door de verdere verslechtering van de arbeidsmarkt in Nederland en door de flexibilisering van arbeid zal er in de toekomst meer behoefte ontstaan om snel aan het werk te kunnen. Banen.nu voorziet in die behoefte door alleen vacatures te tonen die per direct beschikbaar zijn. Hiervoor wordt samengewerkt met een uitgebreid netwerk van klanten. Met name uitzendbureaus, werving en selectiebureaus en headhunters maken gebruik van de website van banen.nu.

Voor verdere ondersteuning van werkzoekenden werkt banen.nu samen met Tromer Consultancy die kandidaten zeer gericht kan begeleiden in het sollicitatietraject maar ook tijdens de verdere carrière. Op de website banen.nu zijn ook sollicitatietips voor werkzoekenden beschikbaar.

Werkgevers kunnen op basis van een flat-fee abonnement onbeperkt vacatures plaatsen en cv’s zoeken. Via sociale media worden de vacatures breed gedistribueerd om een maximaal bereik te genereren. Banen.nu werkt onder andere met pinterest, google+, facebook en linkedin. Ook verticale vacature zoekmachines worden ingezet om een maximaal resultaat voor onze adverteerders te bereiken. Banen.nu is aangesloten bij Otys en In Goede Banen waarbij via deze netwerken eenvoudige vacatures geplaatst kunnen worden op banen.nu

Meer informatie over banen.nu:  www.banen.nu

martin ipenburg