Verbouwen? Juist nu verstandig!

Aannemersbedrijf
De bouwbranche kent moeilijke tijden nu de meeste opdrachten zijn afgesloten die voor de economische depressie waren opgestart. Nieuwe kantoren worden nauwelijks meer gebouwd, er is minder vraag naar nieuwbouw huizen en ook de overheid is flink aan het bezuinigen geslagen. Desalniettemin hebben de meeste kleinschalige aannemers nog voldoende werk. Dat merkt ook RV aannemersbedrijf die kleinschalige projecten doen zoals een verbouwing, uitbouw, opbouw of dakkapel in Dordrecht en omstreken. Dit zit hem met name in particuliere huizenbezitters die investeren in hun woning en hier valt ook veel voor te zeggen. Dat is immers dé tijd om juist in uw woning te investeren, en wel om (één van) de volgende redenen:

1] Verhuizen is lastig, omdat het lastig is op dit moment uw huis te verkopen. Daardoor is het beter om uw bestaande woning op te waarderen of te vergroten. Denk hierbij aan een dakopbouw, dakkapel of aanbouw woning. Hiermee kunt u uw gezinsuitbreiding opvangen of gewoon meer ruimte creëren voor uzelf.

2] Uw woonhuis aantrekkelijker maken voor verkoop kan dikwijls met een relatief kleine ingreep al worden bereikt. Het gaat erom dat de woonruimte meer kwaliteit heeft dan vergelijkbare woningen in dezelfde prijsklasse. Dit kan ervoor zorgen dat uw huis aanzienlijk sneller wordt verkocht.

3] Nu de energieprijzen op blijven lopen wordt het ook steeds aantrekkelijker om uw huis te verduurzamen. Deze investering verdient zichzelf namelijk in een paar jaar terug via de energierekening die terugloopt, waarna je er winst op maakt.

RV bouwbedrijf is een lokale bouwondernemer uit Dordrecht die projecten uitvoerd in Zuid-Holland en omstreken. Wij bieden heldere offertes met duidelijke afspraken, vakkundigheid en garantie op ons werk. We staan bekend om onze plezierige en nette manier van werken.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Ruben Vermeer