Trading platform OptionRepublic.nl gelanceerd

Deze week is OptionRepublic.nl gelanceerd. Op dit online platform kan men op een speelse en laagdrempelige manier speculeren met Hoger–Lager opties. OptionRepublic.nl maakt gebruik van real-time koersdata en biedt zowel oefenaccounts als geldaccounts aan. Het platform is een activiteit van OptionRepublic (Nederland) B.V., een 100 % Nederlandse onderneming. Voor meer informatie zie www.optionrepublic.nl

OptionRepublic.nl is een nieuw Nederlands trading platform waarop men kan speculeren op koersbewegingen. Met een mening over de invloed van een nieuwsbericht, event of koersverloop kan men speculeren op de korte termijn gevolgen voor een beursindex, valutapaar of grondstof. Bij de juiste keuze (Hoger of Lager) heeft men recht op een vooraf vastgelegd rendement. Dit rendement kan variëren van 65% tot 100% en is afhankelijk van het type optie, gekozen waarde en de looptijd van de specifieke optieserie. Bij een foute keuze verliest men maximaal het ingelegde bedrag. Deelnemen kan al vanaf €10,-. OptionRepublic.nl brengt geen transactiekosten of fees in rekening.

Reinier Willems, mede-oprichter van OptionRepublic (Nederland) B.V.: Wij willen deelnemers met ons trading platform ook een leuke ervaring bieden. Kortom, speels speculeren zonder transactie- of andere kosten met een focus op transparantie, betrouwbaarheid en real-time service.

Introductie
Deelnemers die voor 15 december 2013 een geldaccount openen en daarop tenminste €50,- storten, krijgen een bonus van €50,- handelstegoed bijgeschreven. Het bonusbedrag kan worden opgenomen indien tenminste 10 trades zijn gedaan. Deze actie is geldig tot 15 december 2013 en wordt slechts eenmaal per persoon toegekend. Vrijblijvend en risicoloos oefenen kan doorlopend met een gratis proefaccount.

Over OptionRepublic.nl
OptionRepublic.nl is een activiteit van OptionRepublic (Nederland) B.V., een 100% Nederlandse onderneming gevestigd aan de Tobias Asserlaan 5 te Den Haag. OptionRepublic.nl vindt dat het speculeren met binaire opties naast laagdrempelig ook leuk en spannend moet zijn. Met deze doelstelling voor ogen, bedenkt en ontwikkelt het platform continu nieuwe producten. OptionRepublic.nl rekent geen transactiekosten, beheersvergoeding of rente. De marge van OptionRepublic.nl wordt gegenereerd uit het verschil tussen de ontvangen inleg per optie en de uitbetalingen op winstgevende opties. Voor meer informatie zie www.optionrepublic.nl

info@smith-communicatie.nl