Surprise box met spraak: een verrassing met een persoonlijke boodschap.

Zierikzee 22 januari 2013 – Dat cadeaus steeds vaker online besteld worden, moge duidelijk zijn. Sites als YourSurprise.com zien jaarlijks het aantal bestellingen toenemen. Eén van de gemakken van  het bestellen van een cadeau op internet is het direct bij de ontvanger laten leveren van het cadeau. Om het verrassingseffect van een cadeau aan huis nog extra te vergroten, biedt YourSurprise.com nu ook, als enige in Europa, de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap in te spreken. Deze boodschap wordt automatisch afgespeeld bij het openen van de cadeauverpakking.

Iedereen kent ze, de kaarten die je ontvangt en waar een verjaardagsliedje uit klinkt wanneer je de kaart opent. Men kon bij YourSurprise.com al een aantal jaren een wenskaart samenstellen en daar dan, in plaats van de gebruikelijke Happy Birthday melodie, een persoonlijke boodschap uit op te laten klinken. Deze techniek wordt nu ingezet om een extra verrassingseffect te geven bij het openen van een geschenkverpakking van YourSurprise.com. Zo krijgt de ontvanger van het cadeau een wel heel persoonlijke boodschap te horen bij het uitpakken van zijn cadeau.

Hoewel de techniek zeer verfijnd is, is het proces om een surprise box met spraak te bestellen, zo eenvoudig mogelijk gehouden. Wouter de Vries, mede-eigenaar en oprichter van YourSurprise.com zegt hierover: “We hebben klanten uit alle leeftijdsklassen, het moet dus zowel mogelijk zijn voor een  jonger iemand om een surprise box te bestellen als voor een persoon op leeftijd die minder ervaring heeft met het gebruik van computers.” Wanneer men kiest voor een cadeauverpakking met een boodschap, dan kan men na het plaatsen van de bestelling een telefoonnummer bellen waar heel eenvoudig de boodschap ingesproken kan worden.

YourSurprise.com is sinds 2005 al online met een webshop waar voor iedere gelegenheid een persoonlijk cadeau te bestellen is. Het zeer uitgebreide assortiment bevat cadeaus die allemaal naar keuze opgemaakt kunnen worden met een foto, een tekst of een logo. Juist om de gehele cadeaubeleving nog een extra impuls te geven is de surprise box met spraak ontwikkeld.

—————————————————Einde Persbericht———————————————–

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Dhr. Wouter de Vries

e-mail: info@yoursurprise.nl