Pt fotolijsten voor meerdere foto’s van Present Time

Bent u liefhebber van fotolijsten?

PT fotolijsten voor meerdere foto´s zijn erg populair en hebben een fantastische uitstraling aan uw wand. Erg populair zijn de solide collagelijsten. Dit zijn mdf fotolijsten verkrijgbaar in de kleuren zwart en wit. U kunt er een achttal fotolijsten plaatsen van 10 x 15. Het zijn lijsten die passen in ieder interieur en sfeer toevoegen.

Erg leuk zijn de Pt fotolijsten de Dynamic reeks. Zoals de naam al suggereert, deze fotolijsten zijn beweegbaar en zelf te plaatsen zodat ze het mooist tot hun recht komen. Dit heeft een bijzonder effect op bijvoorbeeld uw dressoir of sidetable.

Dt Pt fotolijst 12 in 1 en 14 in 1 zijn schitterende lijsten. Ze zijn verkrijgbaar in de kleuren zwart en zilver en u kunt ze zowel horizontaal als verticaal ophangen. Topper in deze serie is de Pt fotolijst 28 in 1. Wanneer u deze dubbellaagse lijst gevuld hebt met uw lievelingsfoto´s dan zult u echt versteld staan; wat een uitstraling! Een bijzonder stijlvol effect bereikt u, wanneer u de complete lijst vult met zwart-wit foto’s. Ook gevuld met kleurfoto’s is de lijst natuurlijk prachtig.

Mocht dit voor u nog niet foto genoeg zijn, dan zijn er de fotolijsten Landscape en Maze. Dit zijn lijsten waar u de meest fantastische fotocollages maakt. U kunt in deze lijsten 45 en zelfs 54 foto’s plaatsen. Het spreekt voor zich dat deze lijsten gevuld aan uw wand een indrukwekkend effect hebben.

U koopt deze prachtige fotolijsten tegen een bijzonder concurrerende prijs bij Woonaccessoires-Online. Makkelijk bestellen en snel thuis ontvangen!