Profiteer van eindejaars relatiegeschenken acties, een overzicht

In de topmaand van relatiegeschenken komt van Helden met een overzicht van alle relatiegeschenken acties:

Helden magazine1. jaarabonnement op het HELDEN Magazine
Ontvang bij besteding van minimaal € 500,- een jaarabonnement op het HELDEN Magazine. Het HELDEN Magazine is dé sportglossy van Frits en Barbara Barend.
In HELDEN Magazine delen kampioenen hun geheimen en vertellen topsporters wat ze op het hart hebben. HELDEN Magazine komt bij de topsporters en hun familie over de vloer en laat hen van hun onbekende kant zien.
“Van Helden relatiegeschenken biedt u met veel plezier het HELDEN Magazine aan. Een knipoog naar de naam maar zeker ook naar Bloed, Zweet en Trainen. Van Helden is al bijna 45 jaar een begrip in de promotionele branche. Zo lang op dat niveau meedraaien is te vergelijken met topsport. We wensen u veel leesplezier met het HELDEN Magazine”, aldus Frits Barend.

2. Gratis Office-Pakket bij bestelling van 500 pennen met uw opdruk.
Bestel nu minimaal 500 Office kunststof bedrukte pennen met zilverkleurige gebogen metalen clip en drukmechaniek inclusief bedrukking van uw logo in 1 kleur. De balpen is leverbaar in de (frozen) kleuren: groen, blauw, rood, zwart en wit. U ontvangt dan gratis een ‘Office® Pakket’ met daarin:
– een luxe Charles Dickens schrijfmap
– de klassieke Parker Jotter Special balpen

3. 25% korting op de populaire Senz stormparaplu XL.
Uniek ontworpen solide stormparaplu die vanzelf draait naar de ideale positie t.o.v. van de wind. Aerodynamisch! Windproof tot ca. 100 km/h. De paraplu klapt niet binnenstebuiten!

4. Maandaanbieding december; 25% korting op de Reistrolley Continental.
ABS reistrolley met elastische opbergband, scheidingsnet en cijferslot. De trolley is leverbaar in de kleuren: zwart, grijs en lichtblauw. Per stuk in doos verpakt. Afm.: 55x37x23 cm. Model is geschikt als handbagage in het vliegtuig.

5. Gratis Cross vulpotloden bij bestelling van Century Classic Cross pennen.
Bestel nu uw bedrukte kerst- en eindejaarsgeschenken om ze op tijd in huis te hebben. Kies bijvoorbeeld voor een luxe pen als kerst- of eindejaarsgeschenk. Uw relaties zullen dit zeker waarderen.

Ontvang gratis vulpotloden bij bestelling van de;
– Cross Century Classic balpen Lustrous Chrome
– Cross Century Classic balpen Black

Dus bestelt u 12 Cross Century Classic balpennen Black dan ontvangt u gratis ook 12 Cross vulpotloden.

Van Helden Relatiegeschenken
Bent u op zoek naar goedkope of juist luxe relatiegeschenken (bedrukt)? Of bent u op zoek naar promotieartikelen voor een specifieke doelgroep? Bij Van Helden relatiegeschenken bent u aan het juiste adres. Al meer dan 40 jaar is Van Helden een begrip in de wereld van bedrukte reclameartikelen en relatiegeschenken. Met meer dan 100 medewerkers is het bedrijf uitgegroeid tot een van de grootste ondernemingen op het gebied van promotionele artikelen in de Benelux.

Ruben Vermeer