Party geven en uw gasten niet in de kou laten staan? Partytentverhuur Drechtsteden heeft voor elke situatie en locatie een geschikte oplossing

U wilt een feestje geven en daarbij uw huis veranderen in een ultieme feestlocatie. Wat is dan het belangrijkste dat u nodig heeft? Precies, een partytent! Bij Partytentverhuur Drechtsteden bent bij ons aan het juiste adres voor partytent huren. Onze tenten zijn niet exclusief geschikt voor particuliere feesten in uw achtertuin, maar passen ook geschikt voor een groter buitenfeest. Wij leveren namelijk partytenten aan in alle maatklassen, waardoor er altijd iets bij zit wat u zoekt. U wilt uw visite toch ook niet in de kou laten staan, of nog erger, in de regen. Al onze partytenten zijn geschapen van hoogwaardig materiaal waarbij er rekening gehouden is met het milieu. Duurzaam fabriceren staat bij ons in een hoog vaandel. De partytenten zijn geschikt voor elk weerstype, mits goed gezekerd met de bijgeleverde materialen.

Statafels huren
Creëer extra gezelligheid met de statafels van partytentverhuur-drechtsteden. Waar mensen met elkaar een drankje en hapje nuttigen, zijn statafels onmisbaar. De statafels hebben een doorsnede van 80cm, een hoogte van 115cm, zijn volledig inklapbaar en passen uitstekend qua stijl bij onze statafelrokken en barkrukken.

Statafelrok huren
Kleed uw statafel aan met een statafelrok. De statafelrokken zijn verkrijgbaar in de kleuren zwart en wit. Een tafelrok geeft uw party de uitstraling die het verdient. Maak uw feestje af en compleet met een statafelrok van Partytentverhuur Drechtsteden!

Voor zowel kleinschalige tuinfeesten als grote bedrijfsevenementen is Partytentverhuur Drechtsteden uw partner waar u al die tijd al op zoek naar bent. Wij verlenen hoge kwaliteit partytenten tegen voordelige tarieven te huur aan. Onze partytenten variëren in maten. Zo bieden we partytenten aan in de maten 3×3, 4×4, 3×6 en 4×8. Ook kunt u bij ons terecht voor statafels, feestverlichting, heaters en statafelrokken.

(1 stemmen, gemiddeld: 5,00 van de 5)

Stefan Wijnen