Nieuwe zomer werfactie NCRV-gids en De Klussenier

De Klussenier heeft opnieuw meegewerkt aan een leden werf actie van de NCRV-gids deze zomer door de Klussenier Heteluchtballon in te zetten als win prijs. In 3 dubbelnummers die zijn verschenen waarvan nu de laatste week is ingegaan, is een vaart in de Klussenier Heteluchtballon te winnen voor nieuwe leden.  In 2012 heeft De Klussenier ook al succesvol meegewerkt heeft aan een dergelijke actie van de NCRV-gids  waardoor nu opnieuw voor een gezamenlijke actie gekozen is.

Op de website en in de gedrukte versies van NCRV-gidsen die verschenen afgelopen weken maakt(e) men kans, door zich voordelig te abonneren op de NCRV-gids, op een product of dienst. De Klussenier Heteluchtballon is één van de te winnen prijzen en kan men zo kans manken op deze unieke ervaring in de lucht. Ook op verschillende banners is de ledenwerf actie te zien waardoor het merk De Klussenier vaak onder de aandacht komt. Een Win Win situatie op deze manier.

De Klussenier

Heeft landelijke dekking en naamsbekendheid. Zo zijn meer dan 200 Klusseniers succesvol aangesloten bij de franchiseformule en kan er in elke plaats in Nederland klanten vakkundig werk van professioneel vakwerk in en rond het huis voorzien worden. Voor renovatie, onderhoud, schilderwerk, zolderverbouwingen, dakramen, keukens, en meer. Vakgerichte trainingen worden aangeboden om kennis up to date te houden. De kwaliteitsaanduiding Vertrouwd Verbouwen maakt dit duidelijk en zichtbaar. Meer weten over De Klussenier? Kijk voor meer informatie op www.klussenier.nl.

Jij Klussenier?

Wil jij ook bij de grootste, landelijke franchiseorganisatie in de bouw in Nederland aan de slag als Klussenier in je eigen woonplaats? En gebruik maken van een sterk merk om succesvol te zijn? Zijn de termen veelzijdig, betrouwbaar, kwaliteit en merkbewust op jou van toepassing? Neem dan vrijblijvend contact op met de Klussenier op telefoonnummer 0342 – 849797 of kijk op de website www.eigenbedrijf.klussenier.nl voor meer info.